Hmm, zit nu op 1390 caloriën voor vandaag, moet dus nog iets bij. Heb erg veel gegeten, maar mager avondeten met veel groente. Nog even een bakje vruchtenyoghurt en een kiwi erbij.
pfieuw... slecht weekend gehad, 2x Mac.. was niet de bedoeling, maar vandaag was het eten mislukt, dus noodgedwongen nog een x naar de Mac... Verder niet echt netjes gegeten, hier en daar een beetje chips, een paar paaseitjes, etc.. Vanaf morgen gaan we er weer tegen aan
O: Special K met magere aardbeienyoghurt T: ? L: 3 of 4 vb, met halvarine en mager beleg (kipfilet en/of runderrollade) T: ? A: rijst met chicken-tonight T: ?
Ik ben morgenochtend lekker vrij, wil wel optijd opstaan, en ff een paar boodschapjes halen, heb geen tussendoortjes meer in huis.. dus moet nog ff wat verzinnen
ff een snelle zwaai. van 8 tot 15 zitten studeren (wil alleen niet met het schrijven van het eindproduct) en daarna naar noob. ben helemaal alleen met hem naar buiten gegaan en hij heeft zich keurig gedragen! hij vond het soms erg spannend, maar door keihard draven liet hij zich wat meer bewerken en uiteindelijk kon ik met een lange teugel weer richting stal stappen. helemaal trots.
nu ga ik naar bed, want die 4 uurtjes slaap van afgelopen nacht waren er toch echt wat te weinig...
was zeker lekker! was gelukkig op tijd terug, want toen ik klaar was met alles begon het te regenen... het was ook zo bizar stil op straat; geen wind, geen vogeltjes... duidelijk slecht weer op komst!
[MW] Afvallen, wie nog meer? (14 jaar) ik blijf me toch over dit topic verbazen. heb er al eerder in gereageerd, maar die meiden zijn echt doof voor adviezen. allemaal in de groei, allemaal in de puberteit en allemaal erg licht bij hun lengte.
BA, ik blijf me ook nog steeds over dat jojo topic verbazen. De titel wordt heel wat anders bedoelt dan dat daar gebeurd.
Armaris
Geplaatst: 22-03-09 22:43
Ben ik weer Ben samen met vriendlief naar park gegaan, helaas was het wat koud dus waren snel terug maar het was erg fijn! Daarna nog bankhangen en nu zijn we net terug van bij mijn ouders. Ik kruip mijn bedje in, ben doodop, ga morgenochtend maar leren,pfft!
Ik voel me een beetje minder.. Kreeg net in de auto terug naar huis een hyperventilatie/benauwdheids aanval Voelde me echt down, en was echt bang dat ik flauw ging vallen .. Gelukkig kon ik mezelf wel rustig houden, en ging ik maar in mn handen ademen, daarna ging het wel iets beter.. Vriendje bracht me thuis, en net ff een lekkere knuffel van em gehad en nu voel ik me wel weer beter.. Maar wat is dat toch K** Zeg, zo'n aanval.. Ik voel me dan echt zo machteloos.. ik wil normaal naar mn buik ademen maar het wil gewoon niet.. Mn middenrif blijft maar schokken en ik blijf maar hoog ademen .. Gelukkig mag ik morgen weer naar de ostheopaat, en word ik lekker gekraakt..
Heb een virus op msn... iemand begon te praten en stuurde een virus mee.. en nu kan ik dus niet met mensen praten op msn... heel irritant.. en als ik nu gewoon dit typ kan ik ook niet achterelkaar door typen, dan staakt die steeds grrrr
Ik zit in de band!!! Het derde meisje had vrijdag al moeite met 2-stemmig zingen ed. en had vanmiddag dus al aan de band aangegeven dat ze liever zoekt naar een band waar ze alleen in zingt. Dus toen bleven er 2 over. Hebben heerlijk bijna 3 uur lopen repeteren en was echt lekker een gezellig
Pfff ik ben echt kapot van het weekend, maar zit nog helemaal te stuiteren. Nog maar even wat fotowerk doen en dan toch proberen te slapen
denice
Geplaatst: 23-03-09 08:06
_Patriciaa schreef:
en, tevreden ;D ?
Nee, hij zegt altijd dat ik zwaarder ben dan ik hoop!!
Ik ga er vandaag weer een goede dag van maken! Succes allemaal vandaag!
Ik ben vandaag niet naar school Ben moe en ongesteld en bluh. Die leraar is een zwetser en zit elke les om me heen te kijken van wat doe ik hier Hij snapt zichzelf niet, voegt niks toe aan het boek en is zooo langdraaadig. Dus ik ga vandaag lekker zelf aan de studie
Pff... ben m'n bed uit getrommeld... weet niet wat de buuf aan het doen is, maar vanochtend om 6u was er al herrie, ik dacht dat ze vroege dienst had oid.. maar nu nog steeds de hele tijd "geklop" op de muur ... Ga nu de was ff ophangen en ontbijten en dan ff hardlopen t waait wel heel hard maar het is nu tenminste nog droog, en dat blijft het volgens buienradar nog tot een uur of 10 hier... er breekt nu zelfs heel voorzichitg een zonnetje door .. en dat is vanmiddag nog maar weer afwachten...
Mogguh Ja, maar het is wel rottig, want het is een onwijs dure opleiding en heb bijna alléén maar die leraar en leer er gewoon compleet niks van En heb die begeleiding dus wél nodig omdat het echt heel moeilijk is enzo Maar wil eigenlijk even een kennis gaan bellen die een makelaarskantoor heeft en vragen of ik daar 1 dag in de week op kantoor mag komen helpen om ervaring op te doen en dingen te vragen enzo, maar ik durf niet zo goed Oh dat is wel rottig zo wakker worden! Wel fanatiek dat je gaat hardlopen Wil ik ook weer doen, maar ik wordt altijd heel misselijk dan Eerst maar een poosje in de sportschool en sparen voor goeie loopschoenen en dan maar weer een poging doen
Meisjes van 14 zijn sowieso enigszins doof voor adviezen dat hoort wel heel erg bij de leeftijd vrees ik.
Ik begin eindelijk mijn overtollige vocht kwijt te raken kon gisteren weer een ring om die ik al een tijd niet meer paste en wat nog beter is mijn enkel heeft voor het eerst sinds 5 maanden bijna dezelfde vorm als de andere.
wendy niet naar school vandaag, tja als het zo'n nutteloze les is zou ik ook niet gaan
Gefeliciteerd Aniek!
Fijn dat het nu zo goed gaat, Armaris
Angelique lekker buitengereden! even ontspannen
Zo, gisteravond was gezellig! wel spierpijn vandaag, dus even dagje rust vandaag! En mn schoonouders gaan verhuizen misschien Ze hebben bod gedaan op een huis in Stellendam, dus meteen maar gevraagd wat Niels dan wil, met hun mee of zelf wat gaan zoeken...hij wil het liefst in Oostvoorne blijven, in het huis waar ze nu wonen maar wist het zelf ook nog niet zo goed...maar ja ze wonen nu in een huurhuisje van de jachthaven (daar werkt zn vader ) dus dat is afwachten of hij dat over zou kunnen nemen.
Ja dat weet ik dus niet Nou ja, als hij gewoon in Oostvoorne blijft wonen zou het wel makkelijk zijn, dan kan ik daar gewoon bij intrekken op een gegeven moment, maar dat is gewoon nog niet handig zolang ik geen auto oid heb, daarvoor ligt het te afgelegen van het OV Als hij zelf echt een ander huis gaat zoeken zou het praktischer zijn om direct mee te gaan...ach we zien het wel...eerst maar es zien dat zn ouders gaan verhuizen
Mijn schema: O: bakje yoghurt, banaan muesli en glas sinasappelsap light T Appel + ontbijtkoek light L 3 vb brood, 1 met kaas, 1 met jam en 1 met ??? De rest is nog unknown, moet vanavond terug naar mijn ouders dus even kijken hoe ik dat met eten ga doen(wil gelijk achter de spits aanreizen, dus ong half half 6 hier weg en dan ong 8 uur thuis)