Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!
.. Gelukkig kon ik mezelf wel rustig houden, en ging ik maar in mn handen ademen, daarna ging het wel iets beter.. Vriendje bracht me thuis, en net ff een lekkere knuffel van em gehad en nu voel ik me wel weer beter.. Maar wat is dat toch K** Zeg, zo'n aanval.. Ik voel me dan echt zo machteloos.. ik wil normaal naar mn buik ademen maar het wil gewoon niet.. Mn middenrif blijft maar schokken en ik blijf maar hoog ademen
..
denice schreef:_Patriciaa schreef:ik heb nu deze gekocht; http://www.kijkshop.nl/product/20784/24 ... -eb813-sl/
Die heb ik ook!

Ik zit in de band!!!
Het derde meisje had vrijdag al moeite met 2-stemmig zingen ed. en had vanmiddag dus al aan de band aangegeven dat ze liever zoekt naar een band waar ze alleen in zingt. Dus toen bleven er 2 over. Hebben heerlijk bijna 3 uur lopen repeteren en was echt lekker een gezellig 

Ben moe en ongesteld en bluh. Die leraar is een zwetser en zit elke les om me heen te kijken van wat doe ik hier
Hij snapt zichzelf niet, voegt niks toe aan het boek en is zooo langdraaadig. Dus ik ga vandaag lekker zelf aan de studie 

t waait wel heel hard maar het is nu tenminste nog droog, en dat blijft het volgens buienradar nog tot een uur of 10 hier... er breekt nu zelfs heel voorzichitg een zonnetje door
.. en dat is vanmiddag nog maar weer afwachten... 
En heb die begeleiding dus wél nodig omdat het echt heel moeilijk is enzo
Maar wil eigenlijk even een kennis gaan bellen die een makelaarskantoor heeft en vragen of ik daar 1 dag in de week op kantoor mag komen helpen om ervaring op te doen en dingen te vragen enzo, maar ik durf niet zo goed 
Wel fanatiek dat je gaat hardlopen
Wil ik ook weer doen, maar ik wordt altijd heel misselijk dan
Eerst maar een poosje in de sportschool en sparen voor goeie loopschoenen en dan maar weer een poging doen

maar wist het zelf ook nog niet zo goed...maar ja ze wonen nu in een huurhuisje van de jachthaven (daar werkt zn vader
) dus dat is afwachten of hij dat over zou kunnen nemen.