Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, een plaatje ontbijtkoek.
, was het laatste plaatje..
.
.
, een een klein beetje chocolade vla.
SaNNeS88 schreef:Donderdag is het zover, mijn eerste les Pilates! Ben benieuwd!!
Heb wel es zo'n filmpje van dat Winsor Pilates gedownload en thuis gedaan en vond dat al érg leuk. Maar met goede begeleiding is natuurlijk veel beter!

SaNNeS88 schreef:Mijn dag:
O: glas goedemorgen light (had een beetje haast)
T: 2 wb hagelslag (was het enige wat ik nog in huis had)
L: half kopje erwtensoep (smaakte nergens naar)
T: 2 mandarijntjes
T: halve twix, plak ontbijtkoek
D: bami met kipfilet![]()
T: mandarijntje
dikke knuffel. Kan me goed voorstellen dat je kotsmisselijk bent

Dacht dat 't heel saai zou zijn net als yoga... maar was een stuk leuker
Ga je dat doen met een speciale reden?
Sizzy schreef:BA: succes vanmiddag meisdikke knuffel. Kan me goed voorstellen dat je kotsmisselijk bent
![]()
:
Angelique...dat kan je er net even niet bij hebben...wat naar! is ze getipt door een meelezer oid?
Misschien haar even laten afkoelen en dan verder niet via de telefoon doen maar vanavond even langsgaan als dat mogelijk is? Als je het rustig uitlegt hoe je twijfelde en met haar wilde gaan praten (kan ze in je berichten ook terugzien!) dan moet ze het als ze weer wat rustiger is wel begrijpen toch?

Als ze je berichten heeft gelezen heeft ze ook kunnen zien dat je het er erg moeilijk mee hebt en het haar persoonlijk wilde vertellen. Misschien niet zo handig om het ons eerst te laten weten, maar dan nog is het lúllig dat het nu door iemand anders is doorgespeeld.