Fijn dat je het leuk hebt gehad

Ik heb net een bruine bol met halva jam EN een mueslibol met boter genomen, had trek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilse schreef:O: Gróte kom Fruit n Fiber en een Yakult light
T: -
L: Bordje (300gr) toscaanse pastasalade en een Snack a Jack caramel
T: 3 Merci chocolaatjes
D: Bruin stokbrood, aardappelsalade en kipsate + pindasaus, en als toetje een sinaasappel of een bakje Optimel vla
hicky schreef:ow trouwens nog meer nieuws, Kreeg van de week een mail van ene jongen die heeft hicky blue eyes gekocht van de BM stables, ze staat nu op de sevensprong in limburg, waar ze het vreselijk naar haar zin heeft, ben blij dat ze maar 2 weken op de bm heeft gestaan en het nu erg goed heeft daar !!!
Spetterlover schreef:hicky schreef:ow trouwens nog meer nieuws, Kreeg van de week een mail van ene jongen die heeft hicky blue eyes gekocht van de BM stables, ze staat nu op de sevensprong in limburg, waar ze het vreselijk naar haar zin heeft, ben blij dat ze maar 2 weken op de bm heeft gestaan en het nu erg goed heeft daar !!!
Dat is wel goed om te horen, hoef je je daar ook niet zo druk om te maken!
Spetterlover schreef:Wat is dat Mocca, nooit van gehoord?
Spetterlover schreef:Met chocola eten schiet je echt niets op hoor, daar ga je je niet beter van voelen
Spetterlover schreef:Hehe even kast leeghalen bij je ouders
hicky schreef:Spetterlover schreef:Met chocola eten schiet je echt niets op hoor, daar ga je je niet beter van voelen
maar het maakt minder minder schade toe dan dat ik in mijn verdriet iets kapot gooi!
fourth schreef:Spetterlover schreef:Hehe even kast leeghalen bij je ouders
Nee man de groentela en de fruitmand