Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 21:33

_Scarlet_ schreef:
Hmmmmm, nou, ik moet zeggen, die Flurry was 't echt wel waard!
Had mezelf 3 weken geleden ofzo al beloofd dat 'k die nieuwe Rolo Flurry mocht halen, dus nu eindelijk gedaan
*slurp*

Is 't OK als ik morgen een bakje muesli bij m'n aardbeienyoghurt eet? En dan 's middags 2 sneetjes brood met jam oid (ander beleg heb ik niet).
En morgenavond lekker sla Haha!

Jazeker, als je ongezoete! muesli hebt is dat zeker goed. Daar kan je meteen wat lijnzaad doorheen gooien Tong uitsteken Heb je helemaal een goeie maaltijd Knipoog

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 21:36

hehehe, nou ik heb die lijnzaad gisteravond nog een keer geprobeerd, maar echt... 't Ging er bijna linea recta weer uit Tong uitsteken
Weet niet of 't ongezoet is, zal straks even kijken. Net nog zo'n 200 buikspieroefeningen gedaan Lachen
En had vanavond, na dat fiasco van vanochtend, nog even 8 minuten hard gelopen
Ging best goed Lachen

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 21:55

Mazzel-meid, ik heb net je foto's gezien en ik snap niet helemaal dat je nog wilt afvallen. Nu heb je juist een mooi figuurtje, ben jaloers op je Knipoog
Nee, ik ben het wel met spetterlover eens dat je niet nog meer moet gaan afvallen, ik denk dat je dan te mager wordt en dat zou niet zo mooi staan......

Je kunt natuulijk wel gezond eten maar je hoeft er niet op te letten omdat je wilt afvallen.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 22:14

Goedzo!
Echt, ik snap niet dat je dat lijnzaad uberhaupt proeft Tong uitsteken Imo net sesamzaad Knipoog
De beste muesli is de goedkoopste van de supermarkt, die er het meest onaantrekkelijk uitziet, die is meestal het natuurlijkst. Cruesli is niks, *ril* dat zit aan elkaar geplakt van suiker... en al die toegevoegde appeltjes/caramelbonkjes/chocoladerozijnen kan je beter ook links laten liggen Haha!

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 22:17

Eten jullie dan muesli met lijnzaad??? is dat goed voor je??

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 22:24

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 22:31

Hoe moet ik die smaak nou omschrijven Tong uitsteken Pff, heb het net weggegooid, echt, van die geur alleen al...
Hmm, er zit wel suiker in die muesli zie ik, maar da's voornamelijk rietsuiker en dus niet bewerkt. Koop volgend jaar wel die goedkope Knipoog

Die chocobonkjes zijn nu juist het lekkerst Tong uitsteken *heeft nog een pak staan, maar alleen voor zeer speciale gelegenheden*

Dat snap ik dus niet he, aan mezelf. Ik heb nu hier een paar reepjes chocola liggen, en 2 chocorijstwafels, en die cruesli dus, vind het allemaal hartstikke lekker... Maar toch eet ik lang niet zoveel als wanneer ik thuis ben Verward

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 22:39

sesamzaad is ook goor en maanzaad en al die zaden! BAH

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 23:27

hahaha, ik hoor het al, voor jullie geen lekkere zadenmix over de muesli Knipoog
Je kan trouwens ook lijnzaadolie kopen. Heb je hetzelfde effect, minus de vezelwerking.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 23:29

orionneke schreef:
sesamzaad is ook goor en maanzaad en al die zaden! BAH

*LOL*
Jij hebt altijd van die lekker directe reacties, je zegt precies waar het volgens jou op staat Haha!

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 07:25

nou mensen ik ben dan ook maar eens begonnen met het euh tjah dieten is het niet te noemen maar bewust eten ... wil een paar kilootjes kwijt voor de vakantie... Knipoog
zoals jullie al hebben kunnen lezen sport ik al meer als voldoende.. ( nu zeker met mijn DURE!!! Geld, geld! onbeperkte abbo van de fitness) en was gisteren nog eens wezen zwemmen wel alleen maar water gedronken.. maar eigenlijk best wel gezondigd.. Bloos met een patatje speciaal en een ijsje.. Vingers aflikken dus heb besloten dat ik vandaag maar ga beginnen met het "bewuste" eten.. _/-o_ dan heb ik er gisteren in ieder geval nog lekker van kunnen genieten haha....
voor zover dit verslag... WORDT VERVOLGD.. haha
groetjes keshia

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 07:35

Succes ermee, Keshia!

Hmm, ik geloof dat een liter water drinken dat er vervolgens amper uitkomt wel bewijst dat 'k ontzettend veel vocht vasthou Verward
Word er helemaal gek van...
Heb nu bakje muesli bij m'n yoghurt, zijn alleen allemaal kleine stukjes, maar goed.
Zometeen toets, en dan lekker naar huis. Heb al zin in de sla van vanavond!

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 07:44

hhahaha je kunt je maar ergens op verheuge:P hahaha
nou jah ik heb al een ontbijtje gemaakt... twee sneetjes bruin brood met ham.. tjah was verder weinig.. houd eigenlijk niet zo van ontbijten.. maar jah heb dit topic doorgespit.. en me maar voorgenomen dat ik dat maar wel moet doen!! haha
nou ik laat nog wel wat van mij horen... de komende tijd
groetjes keshia

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 09:36

Laura schreef:

Bedankt voor de tip, ik ga het ook eens proberen... Ben benieuwd hoe het proeft, volgens mij vinden de meesten het niet echt lekker. Maar aangezien ik soms een rare smaak heb wat eten betreft vind ik het misschien wel erg lekker.... Vingers aflikken
Vandaag alweer zo warm... vanochtend lekker crackers met tomaat.... Zit nu op school... ook nog tentamens Boos!

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 09:52

_Scarlet_ schreef:
Hmm, ik geloof dat een liter water drinken dat er vervolgens amper uitkomt wel bewijst dat 'k ontzettend veel vocht vasthou Verward

Ik denk dat het met deze temperaturen niet meer dan normaal is dat het water wat je drinkt er niet allemaal terug uitkomt Knipoog
Een groot deel zal je er wel van verbruiken...
Ik heb gister ook 2 anderhalve literflessen uitgedronken en ben eigenlijk in verhouding weinig naar toilet moeten gaan... Maar 't is dan ook onmenselijk heet en dan verbruik je volgens mij wel een groot gedeelte vocht.

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 09:54

Bij dit warme weer verlies je juist het meeste vocht, hierbij is het belangrijk om veel water de drinken.
Dat je niet veel naar de wc hoeft komt omdat je veel vocht eruit 'zweet' wanneer het erg warm is voel je ook altijd een beetje kleffig aan, dat is juist wanneer jouwn lichaam het vocht erweer uit zweet om zelf koel te blijven.

Scarlet, ik zou je nu nog niet druk maken, ik denk dat je lichaam het vocht niet vasthoud maar dat je veel eruit zweet.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 10:58

Ik was om 7 uur al wakker maar had echt geen trek Bloos!
Ben maar naar school gegaan, boterham mee, maar heb hem net pas opgegeten. (Een volkoren boterham met dun sandwichspread)
En ik zit nu aan een bak sla met komkommer, augurk en yoghurtdressing. Lachen
Nou ik moet alsnog vaak naar de wc als ik veel drink, maar zweet ook genoeg Tong uitsteken
Maar ik drink nu ook wel meer dan 2 liter per dag Lachen

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 11:11

Maar het punt is dus, ik zweet niet zoveel... Zeker niet als ik gewoon stil zit, zoals nu. Ben ook absoluut niet klam ofzo. Hm. Nou ja, misschien zweet ik wel overmatig als ik beweeg Tong uitsteken

't Is in ieder geval wel vervelend. Hoop dat 't snel koude wordt.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 11:48

Heb net ontbeten Haha!

2 lichtgewicht krackers wasa met smeerkaas 20+
1 geroosterde boterham met selderiesalade
halve appel

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 12:01

Net ontbeten met magere yoghurt en muesli en klein beetje van dat kellogs spul er doorheen met minder dan 1% vet ofzo Tong uitsteken En heeeeel klein beetje honing voor de smaak. Dat ga ik wel proberen weg te laten maar ik moet weer ff wennen Tong uitsteken
Maar goed wel gezond ontbijtje dus vind ik Lachen

Ik drink ook superveel met dit weer en moet ook gewoon heel veel naar de wc (wel iets minder in verhouding maar evengoed nog heel vaak)

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 13:48

probleem.... eummmm ik heb een twee sneetjes volkoren brood op vanochtend.. wilde het in gaan vullen.. wat blijkt.. euhh kalkoenfilet staat niet in het lijstje.. ( wat ik dus op mijn brood had) wat nu?? haha.. iemand enig idee waar het ongeveer mee overeenkomt.. wat ik in kan vullen???

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 13:53

keshia schreef:
probleem.... eummmm ik heb een twee sneetjes volkoren brood op vanochtend.. wilde het in gaan vullen.. wat blijkt.. euhh kalkoenfilet staat niet in het lijstje.. ( wat ik dus op mijn brood had) wat nu?? haha.. iemand enig idee waar het ongeveer mee overeenkomt.. wat ik in kan vullen???

komt redelijk overeen met kipfilet Ja

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 13:56

thanxxx.. had ik kunnen weten maar had daar overheen gekeken * bloos*

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 14:05

Ik heb dus ontbeten met een broodje met dun sandwichspread en een salade
En als lunch een appel en een wasa cracker met kaas
En net een augurk

Ik weet het, weinig, normaal eet ik ook veel meer, maar ik voel me niet lekker, ben verbrand, en ik vind het zo benauwd.

Maar vanavond ga ik misschien nasi eten dus daar haal ik het wel weer mee in Vingers aflikken

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 14:11

Heb net nog een bakje yoghert met banaan op een een geroosterde boterham met smeerkaas 20+ en tomaat.

Voel me echt heel de dag al beetje dizzy, zit al veel water te drinken en heb genoeg gegeten.

De warmte denk ik, is behoorlijk warm op m'n kamertje, maar moet heel de dag aan m'n project werken Scheve mond

Woog vanochtend trouwens weer bijna een kilo minder Haha! *yeuh*