Bananen zitten nu in de vriezer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Ik twijfel zo wel eens vaker of iets vegan is, bvb bij de snackbar. Hoe doen jullie dat?
Magrathea schreef:Oehhh, ik zie echt steeds meer redenen om een frituurpan aan te schaffen
8nnemiek schreef:Ik heb zo'n klein snack-frituurgeval. Er passen een paar bitterballen in of een hand friet en dat is t, dus ideaal om af en toe een snack te maken maar je kan er niet je hele avondeten in maken![]()
Maar de bitterballen en kroketten van de aldi vond ik vreselijk, zat echt veel te weinig smaak aan, en degene die wel lekker zijn vind ik al snel te vet en word ik misselijk van
De oven-nasi schijven moet ik nog proberen! De bami-schijven zijn iig heerlijk, en vegetarischGeen idee of ze ook veganistisch zijn.
8nnemiek schreef:Ik heb zo'n klein snack-frituurgeval. Er passen een paar bitterballen in of een hand friet en dat is t, dus ideaal om af en toe een snack te maken maar je kan er niet je hele avondeten in maken![]()
Maar de bitterballen en kroketten van de aldi vond ik vreselijk, zat echt veel te weinig smaak aan, en degene die wel lekker zijn vind ik al snel te vet en word ik misselijk van
De oven-nasi schijven moet ik nog proberen! De bami-schijven zijn iig heerlijk, en vegetarischGeen idee of ze ook veganistisch zijn.
poes schreef:Make up en verzorging inderdaad! TBS is ook wel makkelijk. Ik wil graag ook voor deze producten meer vegan kopen.
PlantsTho schreef:Ooh echt? Ik vond het echt prima te nassen! Zelfs mijn vleesetende vrienden waren positief verrast