En de rest zijn cultuurdocu's , misschien wel met een beetje eten erin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Leuk, nog een limburgse veganIk ben de tel al kwijt, maar het wordt nu toch echt eens tijd voor een goed vegan restaurant hier beneden
![]()
De docu Eating you alive is nog niet uit, maar ik denk niet dat er nare beelden in zitten. De trailer niet in ieder geval, die kun je met een gerust hart kijken! Docu's als Forks over Knives ook. Ik kijk ze verder ook niet allemaal hoor, kan ook niet tegen bloed en dierenleed..
8nnemiek schreef:Frisdrank schijnt, net als veel wijn, met gelatine te worden geklaard inderdaad.
Ik drink zelf ook niet vaak frisdrank, maar af en toe een glas dr foots vind ik wel érg lekker. Nu weet ik niet of dat ook een van de niet-vegan merken is, maar daar ga ik dan weer niet zo moeilijk over doen. Als er keuze is ga ik altijd voor de vegan variant, maar ik zal niet snel een dropje van iemand weigeren of een koekje waarvan ik niet zeker weet of er melkpoeder in zit.
Jammer dat sojayoghurt geen optie is, suliko. Ik maak mijn eigen sojayoghurt en die is erg lekker! Maar ik kan me haast niet voorstellen dat er geen andere plantaardige melk is die yoghurtbacteriën lekker vinden! Ik heb het ooit met zelfgemaakte rijstmelk geprobeerd, maar had er geen suiker aan toegevoegd wat die yoghurtbacteriën nodig hebben, dus dat experiment was misluktMaar ik ben wel van plan om het eens met andere soorten melk te proberen.
Oh, en ipv stroopwafels enzo heb ik vaak peperkoek met suikerkorrels, die is ook vegan voor zover ik kon zien
Mallow schreef:De kokosyoghurt van de aldi is met yoghurt bacteriën2,19 per bak.