Planning vandaag O: 250 ml ongezoete amandelmelk, 7 el havermout, 1 el lijnzaad, 1 appel, handje blauwe bessen en kaneel +kopje koffie met koffiemelk en een kop thee T: cappuccino, banaan L: salade van 75 g doperwten, 65 g witte bonen, munt, bieslook, bosui, komkommer aangemaakt met olijfolie en citroensap en beetje feta T: haver spelt reep (leev) + kopje thee/cappuccino A: erwtensoep met worst en brood (bij ons in het dorp paardenmarkt en dan is dat traditie om te eten) T: appel met kaneel + thee
O: Grutten, appel, kaneel, ei, dadel, water, kokosdrink L: Roggebrood met geitenkaas en cherrytomaatjes T: 2 mandarijnen en komkommer A: Chili con carne met rijst T: Kwark met een peer en kaneel
Gister niet wezen sporten, geen zin Best slecht want vandaag kan ik niet door overwerken, morgenavond moet ik koken voor de bruiloft van mijn nicht en vrijdag is de bruiloft. Zaterdag MOET ik dus echt naar de sportschool
Vandaag: O: magere kwark met whey en muesli T: banaan en een snee spelt desem met pindakaas L: 2 snee spelt desem met leverpastei en een soepje uit de kantine T: appel, halve komkommer en een handje pure notenmix van B&F A: gekookte aardapelen met rode bieten en een kipschnitzel T: whey shake
Zit zonder het soepje op 1560 kcal. 45gr vet, 177gr kh, 96gr eiwit.
Daar zullen je nette verhoudingen wel mee te maken hebben.
Geniet er een keer van Nathalie, die zin in sporten komt heus terug!
Oliver
Geplaatst: 08-10-14 11:00
Gisteren uiteindelijk speltpasta gegeten met artisjok, zongedroogde tomaat, pittige worst en een sausje. At bij vrienden die heel lief ‘heel gezond voor me hebben gekookt’. Wel lastig soms…
Mijn dagje vandaag: O: 65g havermout, 20gr kokoswhey, 15gr rozijn, 10 gr lijnzaad T: Banaan L: 65gr vk macaroni, 100gr gekookte kip, uitje, 220gr boontjes, lepel pesto T: 2 speltbth jam en pindakaas B: 30 min circuit training, 30 min cardio A: 250gr broccoli, 100gr kipfilet, 75gr rijst + uitje, wat paprika, sla T: 2 gekookte eieren
J508
Geplaatst: 08-10-14 11:59
Gister definitief: Vandaag: O: zelfde als gister L: salade van halve avocado, klein blikje cannelinibonen, gemengde sla, 1 rode ui, 1 portobello met een dressing van olijfolie, azijn, knoflook en ongezoete appelmoes, handje cashews erbij. t: 2 dadels, klein handje ongezouten pecannoten B: 7 km hardlopen t: 1 appel A: een soort curry van kikkererwten, wortel, spinazie en heel veel kruiden met wat tomatenblokjes uit blik. t: paar dropjes na concert
Vandaag: O: 1/3 cup havermout, 2/3 cup water, 1 banaan, 1 el pindakaas, 1/4 tl speculaaskruiden, 1/4 tl vanille essence B: 50 minuten wandelen met de hond t: handje cashewnoten L: groentensoep met een boterham met hummus t: chocolademelk van 1 cup amandelmelk, 2 dadels, 1 banaan, en 1 el cacaopoeder A: zelfgemaakte falafel met salsa van tomaat en komkommer t:??
NeverGiveUp
Geplaatst: 08-10-14 13:06
T - 1 cracker pindakaas B - 1 uur Body Balance (ontzettend leuk!) O - 3 pannekoekjes van 2 eieren, 1 banaan, handje havermout, , agave siroop, chiazaad, framboos L - 2 speltbroodjes hummus+komkommer / handje mixnootjes (pistache, amandel, pinda, cranberry, rozijntjes) T - Bak blauwe bessen, avocado met hummus dip A - T - Griekse yoghurt + sinaasappel
B - Uur bodybalance in de sportschool dus, daar blijft het bij, bijrijder doet paard vandaag in de regen hehe. D - Water, veel thee, streven 2,5 liter.
Gast7391, bij cutten probeer je het verlies van spiermassa zoveel mogelijk te voorkomen, bij 'gewoon' afvallen wordt daar vaak geen aandacht aan besteed. Helemaal geen spiermassa verliezen is bijna onmogelijk, maar door in de juiste verhoudingen te eten kun je het in de cut wel redelijk beperken.
Hihi, ik hoop het Bhris!
O: havermout met rijstmelk, cacao, honing, lijnzaad, hennepzaad; appel T: appel L: quinoa met kikkererwten, geroosterde broccoli, spinazie, zongedroogde tomaat en olijven T: 4 wortels, misschien een banaan A: sweet 'n spicy couscous (met chilibonen, sperziebonen, Quorn stukjes, pistachenoten en veel kruiden) T: eiwitshake
B: 12 km fietsen, uur paardrijden
1870 kcal tov 1950 verbrand (met de banaan meegerekend)
Hm, ik heb al weken zin in coco pops cornflakes, en heb er deze ochtend gegeten. Sindsdien heb ik immense dorst en zelfs zure oprispingen, dus die trek is weer even helemaal weg
O: 90 g choco cornflakes met 200 ml magere melk L: 120 g vk brood met 100 g bietenspread, komkommer en spinazie T: Kleine latte B: Uur balletles T: 3 clementines A: Pasta met goede olijfolie, broccoli, courgette, paprika, beetje parmezaan, aubergine (nog even afwegen)
Geen supergoed dagje; straks even kijken of ik netjes binnen de verhoudingen weet te blijven, maar ik zal wel te weinig eiwitten eten. Morgen beter mijn best doen
Werd pas om 11 uur wakker vanochtend. Dus een beetje een mager lijstje, ook door de pizzeria.
O: Havermout met halfvolle melk, kokos, rozijnen en honing T: 250 gr magere kwark met een appel en kaneel L: Mugcake van een banaan, ei, paar el havermout en kokos A: Uit eten bij de pizzaria
O: havermout met magere yoghurt, lijnzaad en appel T: banaan L: 4 vk boterhammen 2 met kaas en avocado, 2 met pindakaas en komkommer T: peer A: bladerdeeg met daarop verschillende soorten groentes en spekjes (quiche idee zonder room)
B: fietsen naar school, verder niet veel
Steenbok12
Geplaatst: 08-10-14 18:01
Even kleine frustratie post. Gisteren na het ophalen van de auto meteen een ongeluk gehad .. (noodweer, nat wegdek, oranje stoplicht en auto die op het laatste moment toch impulsief besloot om te stoppen voor het oranje licht waardoor mijn remweg te kort werd en erop reed. Echt poedersuiker want tegenpartij stond ook echt voor de helft over de streep. Auto is inmiddels opgehaald en verzekering in gang gezet. Nu ben ik gesloopt. Sportplannen dus gecanceld en een warme douche en bankhangen verder.
O: 50 gr havermout/melk/kaneel T: Appel L: 3,5 MGB met cottage cheese, tomaat, halve plak kaas en beetje ketchup en heldere kippensoep T: Peer, 2 maria biscuitjes en 1 reepje van een miniTwix A: Soto ayam met 1 gekookt ei, 50 gr zilvervliesrijst, gebakken uitjes en augurkjes T: Misschien nog wat kwark B: 50 minuten fietsen
Wat vervelend Chantal! Zal wel schrikken zijn geweest...
Mijn lijstje:
O: 250g magere kwark met peer en havermout T: 2x roggebrood met hummus en komkommer L: basmatrijst met gewokte groenten (tomaat, champignons, spinazie), gebakken uitjes, paar casews en sambal T: peer, handje cashews A: bietensalade met gekookt ei en munt, gebakken aardappels, heel klein stukje biefstuk
Och Chantal nee toch, wat ontzettend sneu! Gelukkig heb jij niets, dat is het allerbelangrijkste Kop op meid!
HorseLove92
Geplaatst: 08-10-14 21:33
Gister:
O: schaaltje magere bosvruchten yoghurt, thee T: koffie met hv koffiemelk L: Smoothie met zn 200ml magere yoghurt, 15gr pindakaas light, 1el gebroken lijnzaad, 1 banaan T: thee, nutella koekje, 2 engelse dropjes A: sla met augurk, zilverui, tomaat, ui, gekookt ei, paprika, komkommer dressing, aardappelschijfjes, berner worstje, beetje appelmoes en curry, cola light T: 1 engels dropje T: thee, met stukje maltesercake
B: 1 paardrijden, hele huis gestofzuigd, boodschappen doen
Vandaag:
O: schaaltje magere banaan/karamel kwark (optimel), banaan, thee T: koffie met hv. koffiemelk, nutella koekje, glas crystal clear L: 1 klein plakje zuurdesem brood en ronde knackerbröd (bolletje), beide met filet american en uitjes, stukje komkommer, 4 snoeptomaatjes, halve groene paprika, cola light, T: glas crystal clear, appel A: macaroni, met beetje curry, cola light T: dropje T: thee, met chocolade koekje (aldi)
B: kantoorwerk, hondjes wandelen, fitnessen (30 min. 11km/u op loopband, 10 min crosstrainer, 200x buikspieren, nog 50x krachttraining benen)
Dani_
Geplaatst: 08-10-14 21:39
O: gr smoothie met peer (van onze eigen perenboom ), sinaasappel, banaan, spinazie, lijnzaad, water T: twee walnoten L: twee sneetjes roggebrood met philidelphia, kipfilet, avocado, tomaat, pijnboompitten en rucola. Snee rb met pindakaas, sambal en komkommer. Paar rauwe worteltjes T: rijstwafel met appelstroop, 1 appel A: stoofpotje met pompoen, groene linzen, tomaat, bosui, rode peper, kaneel, bouillon, vers limoensap en cashewnoten T: 1 dadel en twee blokjes 85% chocolade
D: 2 l water, vier x brandnetelthee, 1 innocent smoothie B: 20 min lopen, 20 min fietsen
420BlazeIt
Geplaatst: 08-10-14 21:53
O: 1 snee roggebrood met casselrib oid T: Appel L: 50g havervlokken, 200ml magere melk, 1 el cacaonibs, 1 el rozijnen T: Kom tomatencrèmesoep met balletjes T: Magere kwark A: Pizza met kaas B: 30 DS lv. 1 - de spierpijn :c T: Magere yoghurt T: 2 mandarijntjes
Horse_xx
Geplaatst: 08-10-14 22:03
Chantal, jeetje wat balen. Gelukkig heb jij niks!
O: 50 gr havermout, 6 gr cacao, 4 gr kokos, tl kaneel, 20 gr diepvriesfruit, 20 gr pindapasta, 2 eiwitten T: 2 speltbanaankoekjes L: 135 gr peer, 200 gr kwark, 15 gr whey, granola, 10 gr chiazaad T1: Appel, twee maiswafels T2: Volkorenwrap, 20 gr houmous, 110 gram komkommer, plak kipfilet A: 150 gr zoete aardappel, 150 gr broccolo, 120 gr kip, 50 gr paprika. 200 gr yoghurt, 15 gr rozijnen, 30 gr noten en zadenmix
Jeetje chantal, schrikken zeg! Ontzettend balen ook
KarinvdM
Geplaatst: 08-10-14 22:13
Zeker schrikken Chantal, ook altijd erg balen dat soort dingen...
O: Grutten met een appel, kaneel en maca T: dadel L: ijsbergsla met paprika, tomaat, feta en gerookte kipfilet. Snee pompoenbrood en een handje moerbeien T: grote pruim, een dadel en geproefd van m'n baksels; pompoenkoekjes , pompoenmuffins en een rozijnen/kaneelbrood van kokosmeel A: Stamppot boerenkool met bloemkool, knolselderij en bataat ipv aardappels. Zelfgemaakte falafel en wat chocomousse van avocado, banaan, cacao en kokosmelk T: Handje chia-chips D: Thee, water en zelfgemaakte choco B: Paardrijden en de hele middag in de keuken bezig geweest
Oef, dat is schrikken! Verder niks aan overgehouden?
Mijn lijstje O: pakje crackers met een glas melk T:/ L: boterham en pakkje crackers en een klein flesje ijsthee T: ijsthee D: rijst met gegrilde kip en wat knoflooksaus en een stukje komkommer
B: 80 min fietsen, een uur gereden en zo nog +-15 min buik en beenspieren oefeningen