En een nieuw 'experiment' op mn website gezet; een cupcake giftbox met 12 cupcakes in 6 verschillende smaken (mogen ze zelf uitzoeken). En dat wil ik dan in een mooi doosje doen. Ben benieuwd of ik er reactie op krijg.
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

niet perfect mooi en zelfde grootte, maar kan er nu wel verder mee experimenteren. De basis is er!!                                                         

!                                                         

Er is sowieso veel minder vraag naar. Ben langzaam aan het overstappen op decoratietaarten. Vandaag mn eerste afgemaakt, voor mn collega:
 Maar blijkbaar vinden mensen het te duur voor wat ze krijgen, maar ik kan het echt niet goedkoper maken. Zit al op de kostpijs.                                                         

) Maar hij was echt lekker! Had misschien iets smuïeger gekund door hem iets minder lang in de oven te laten staan, maar hij was nog steeds sappig. ^^                                                         

Gevuld met tiramisubavarois en frambozenbotercreme afgesmeerd.