Tenzij iemand hier nog meer leuke ideeën heeft om iets lekkers met 1 ei te maken? Zou natuurlijk ook fruitflapjes kunnen maken...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En een leuk boekje met recepten en decoraties voor cupcakes, superhandig!

Heb ze nog niet geproefd maar ze zijn ongetwijfeld heeeeeeeerlijk. 

heb de andere 6 iets rijker besmeerd met custard want proefde alleen het binnenste een beetje en niet dat bovenop. Ik zal het recept even maken!
Het is wel echt een takkewerk om te maken.
) en daar heb ik het recept van en nu voor de eerste keer zelf geprobeerd
Je kan het helemaal zelf maken hoe je het wilt, je kan b.v. de appel ook apart bakken zodat deze ook mooi goudbruin wordt. Laat de cupcakes wel goed afkoelen anders smelt de custard denk ik.
Als je geen appelboor hebt moet je even rommelen met een mesje om de binnenkant eruit te scheppen. Je kan ipv de kruimel zelf maken ook het beslag van appelkruimeltaart kopen, dan lukt ie sowieso wel goed. 

Yonker schreef:Zelf![]()
Een bokker kwam elke keer op meets aan met zelf gemaakte brownies (ze mag niet meer komen zonder die brownies) en daar heb ik het recept van en nu voor de eerste keer zelf geprobeerd
![]()
En zelf witte choco stukjes toegevoegd omdat dat gewoon jammie is
Klinkt goed! Ik bak altijd brownie uit zo'n pak maar dat is eigenlijk niet geweldig.
Ik ben echt trots op mezelf, ik ben totaal niet creatief met bakken enzo dus dat dit eruit komt is al heel wat.