LovingTweety schreef:Babs, Woody's niet meer goed?
Ik kom ook wel eens buiten Steenwijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echwel schreef:Roxxiejj schreef:Vanavond weer naar China Palace, verslaving vraagt om meer
Was er afgelopen donderdag en ga denk ik volgende week weer,,,,is niet verslaafd er is toch iemand die al die sushi moet opeten, anders blijven ze er maar mee zitten
Het was ook gigantisch druk, maja wat wil je met eerste paasdag
Al met al wel lekker gegeten hoor maar voor de sushi hoef je er dus niet heen vond ik. 
Needje schreef:janderegelaa schreef:Net in Leusden bij Silver River geweest. Gewoon heel goed, ze moeten nog wel even de snelheid vinden. Het is trouwens personeel dat eerst bij Shabu Shabu gewerkt heeft.
Is de sashimi daar inbegrepen of betaal je daar ook apart voor?
Macchiato schreef:Wie is er al in de vernieuwde Ask de Chef geweest? Ben zeer benieuwd!! Wil graag binnenkort ook heen!
Corelli schreef:Ik heb gehoord dat er niet veel veranderd is, maar dat er even geen vergunning was, waardoor ze dicht moesten. Kok die de vergunning had, is gegaan en nu is er dus een nieuwe kok en hebben ze van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat kleine dingetjes in de zaak te verfraaien (klopt dat?) en zichzelf weer in de picture te spelen met een "grande opening"
Slim staaltje marketing
Ik ben bij de pre-opening geweest, en heb toen even met de nieuwe bedrijfsleider gesproken. Ze steken nu naast alleen AYCE-diner ook in op lunch, catering, en delivery. Ennnnn..: de sashimi is nogsteeds deel van het AYCE-concept
Ik kreeg toen ook een reclame-shirtje met ilikesushi erop, haha 
de diepvries versie van de AH was het slechtste, de diepvries versie van de C1000/dirk het beste. Maar allemaal niet bijzonder overtuigend. Die van de c1000 was de enige met een voldoende
Sumo Scheveningen met collega's, trek in! Evelli schreef:http://www.trosradar.nl/artikel_detail/ ... itgebreid/
Was gister ee SupermarktSushi testde diepvries versie van de AH was het slechtste, de diepvries versie van de C1000/dirk het beste. Maar allemaal niet bijzonder overtuigend. Die van de c1000 was de enige met een voldoende