Overigens zou bij ons die fondant wel op gaan, mits de plank met aluminiumfolie of huishoudfolie oid bekleed is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

haha!
Ik ging er vanuit dat je de taart en de cakedrum in een keer deed bekleden. En aangezien mijn taarten zo vlug op gaan dat de fondant niet eens de kans krijgt uit te harden is de fondant op z'n moment nog gewoon goed eetbaar.
. Maar je hebt inderdaad de taart lós van de plank. De plank wordt eerst helemaal bekleed, en daarna komt de taart erop. Dus er zit nog een kartonnetje tussen de plank/fondant en je taart. Dus dat lijkt me geen probleem.
.
.

past ook mooi bij je AVA! Haha..
Deze bedoel je toch?

Ik weet eigenlijk niet precies wat ik zelf zou willen, denk iets heel chiques, wit met creme ofzo...
heb namelijk geen cent te makken)

in principe dust ik bijna elke bloem.. Maar met dusten kan je hele mooie dingen, als je n beetje weet hoe t werkt, geeft gelijk een wat natuurlijker effect. Bij deze gebera's heb ik de gumpaste voor de blaadjes wel gekleurd, het 'hart' van de bloem heb ik van witte gumpaste gemaakt, en later gedust in de juiste kleuren..
Verdorie, ik mocht dat weekend ook al niet aan een wedstrijd meedoen van Hubbie omdat hij andere plannen heeft vanwege ons 5-jarig jubileum 
. Hel mooi gedaan en inderdaad weer eens iets anders dan de standaard
hahaha
. Weet wel dat mijn vriend een strakke rustige taart zou willen, terwijl ik meer
( maar laat hem dan eerst
)
)