Deze heb ik vandaag gemaakt, en gelijk maar even bij de schoonfamilie uitgedeeld. Kreeg ik toch een opdracht terug, ik ga een taart maken voor een neefje van manlief die over 2 weken 18 wordt. Moet iets worden met een auto erop.....hellup!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esgaroth schreef:wereld schreef:De letterst heb ik gewoon uitgestoken uit dezelfde kleur marsepein/fondant die ik over had van het bekleden..
Maar hoe krijg je het dan voor elkaar dat je ze zo op de taart hebt gekregen, zonder dat ze gingen vervormen?
wereld schreef:[Je kan de letterst toch gewoon uitsteken, oppakken met een paleermesje, en op de taart plakken?
Zo heb ik dat in elk geval gedaan..
Kinke schreef:prakkie, tylose wil ik liever nog niet proberen omdat ik het eetbaar wil houden. ik ga eens even experimenteren met de fondant die ik hier heb liggen, kijken of het uithardt.
Nickeltje, dat klinkt al een leuk kado
Esgaroth schreef:wereld schreef:[Je kan de letterst toch gewoon uitsteken, oppakken met een paleermesje, en op de taart plakken?
Zo heb ik dat in elk geval gedaan..
Jawel, maar als ik letters oppak, dan is meteen de vorm eruit en is mn S een J geworden ofzo.
Nu las ik dat je ze kan laten uitharden in de koelkast. maar voordat ik ze in de koelkast heb, zijn ze dus al vervormd.
Ik steek uit, en daarna weet ik dus niet wat ik ermee moet doen om ze netjes te houden...