Enniehoew: zo'n instantie dus

edit:
Ik weet m weer!
KEURINGSDIENST VAN WAREN

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaime_ schreef:Tja het zal nooit een hoofdinkomen worden, en wil het wel hobby houden, want ik studeer gewoon lekker verder.. ben daarna natuurlijk nog steeds niet verplicht om alles aan te nemen wat me gevraagd wordt![]()
@ Mayo, ik had al een beetje rondgeneust.. maar kwam daar niets over tegen..
Jaime_ schreef:Zag je laatst niet hoe roze mn neus was dan na het maken van de taarten voor jinthe?
Jaime_ schreef:Vind je dat niet vervelend MM ? Khad dat laatst n keer, gratis een taart gemaakt voor de ouders van een goede vriendin, dure vulling enzo erin.. en ze vonden het zonde om op te eten.. dus na een week istie weggegooid.. was ik best beledigd over
MamaMiesje schreef:Jaime_ schreef:Zag je laatst niet hoe roze mn neus was dan na het maken van de taarten voor jinthe?
Nahja, maakt mij het uit: heb ze toch niet gegeten
Wil je je 'stempeldinges' nog terug trouwens? Dan moet je me wel even pb'en waar je huis woont
Ik had me laatst toch zo uitgesloofd voor de juffen? Heeft een van die juffen de dagen+het weekend na hun 'verjaardag' vrij gehad en de cadeautjes laten staan. Oók het taartje, niet in de koelkast
Ik zag hem maandag staan, dus ik zei: "Als die al die tijd al ongekoeld staat, zou ik er nu niet meer aan beginnen. Tenzij u natuurlijk graag een voedselvergiftiging cadeau krijgt"
liloenstitch schreef:Verschilt per printer, met 4 kleuren kun je met een gewonen printer ook redelijke foto's printen maar niet geweldig.Katja schreef:De inkt zal luchtdicht zitten en waarschijnlijk erg lang houdbaar zijn. (vergelijk het met je kleurstoffen voor marsepein)
Met een 4 kleurenprinter kun je redelijke fotoprints maken maar helemaal kleurecht krijg je het niet met 4 kleuren. Met name zwart/wit prints zullen matig zijn.
Even voor mijn beleving, hoeveel cartridges (welke kleuren) heeft een gewone printer dan? Ik heb namelijk altijd begrepen dat de printer die als foodprinter gebruikt word een gewone printer is. Of zit daar ook nog zwart bij?