Hellofresh

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muga

Berichten: 2090
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 21:31

PSvanLot schreef:
Zou het komen omdat ik voor drie personen bestel dat ik altijd zo enorm veel groente/aardappelen krijg?


Ik had maar 1 komkommer voor 2 pers. Misschien toch ook voor 3 gaan bestellen.
De kipworstjes heb ik nog liggen en de parelcouscous ook. Dus morgen en overmorgen onder de pannen!

PSvanLot

Berichten: 10223
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 21:50

ik had 1 komkommer voor 3 personen ook genoeg gevonden.

M_arjolein

Berichten: 1463
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 22:05

1 komkommer voor drie personen lijkt mij inderdaad ook wel genoeg haha.

Hier deze week ook nog de wraps en de kipworstjes op het menu. Komende 2 weken heb ik korting met de ING punten.

Jildau

Berichten: 9444
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 22:42

Wij hadden gisteren de kipworstjes en vandaag de Aziatische wraps met biefstukpuntjes. Ik vond beide weer genoeg voor 2 personen. De wraps moest ik even aan wennen qua smaken. :D

happy2014
Berichten: 2714
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 09:18

wij hadden gisteravond ook de kipworstjes met pestokrieltjes. Inderdaad super lekker!! en meer dan genoeg. Wij zijn deze week overgestapt van 3 naar 2 personen. 2 personen voor een huishouden van 2 volwassenen en een 6 jarige is voor ons echt zat! en wij zijn best grote eters.

Vanavond staat de zalm bij ons op het menu.

PSvanLot

Berichten: 10223
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 10:50

happy2014 schreef:
wij hadden gisteravond ook de kipworstjes met pestokrieltjes. Inderdaad super lekker!! en meer dan genoeg. Wij zijn deze week overgestapt van 3 naar 2 personen. 2 personen voor een huishouden van 2 volwassenen en een 6 jarige is voor ons echt zat! en wij zijn best grote eters.

Vanavond staat de zalm bij ons op het menu.


Wij vonden het ook echt lekker! De aardappeltjes zijn altijd zo goed. Ook makkelijk zelf te maken.

gea_thora

Berichten: 309
Geregistreerd: 07-11-06
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 12:19

Autumnn schreef:
Wij vanavond de gyrosreepjes met courgette ipv paprika :+ voor herhaling vatbaar!
[ [url=m/Js8Nn5.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hah, dit is precies mijn irritatie deze week én vorige week.
Ik hou niet van de structuur van courgette, en ik had dus vorige week 2 recepten met paprika, en deze week 1 recept met paprika... Nogal balen als ze dan wegens leveringsproblemen er telkens courgette bij doen! Hebben ze daar een overschot van soms? :\

Gelukkig had ik nog een paprika liggen in de koelkast, dus gisteren mijn pizza gewoon gemaakt met paprika. Ik ga maar eens proberen soep te maken van de courgette, misschien dat ik die groente dan op krijg!

Duhelo

Berichten: 28629
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 12:29

courgettesoep is lekker.
Handje ui, + courgette + teentje look aanstoven, water erop tot het net onder staat, bouillonblokje, en leker pruttelen, mixer erdoor. En dan of wat room of een eitje erdoor heen roeren.

Autumnn

Berichten: 8119
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 12:39

Duhelo schreef:
courgettesoep is lekker.
Handje ui, + courgette + teentje look aanstoven, water erop tot het net onder staat, bouillonblokje, en leker pruttelen, mixer erdoor. En dan of wat room of een eitje erdoor heen roeren.


Vergeet de zalm niet :D

Josien_

Berichten: 9078
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 13:16

gea_thora schreef:
Autumnn schreef:
Wij vanavond de gyrosreepjes met courgette ipv paprika :+ voor herhaling vatbaar!
[ [url=m/Js8Nn5.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hah, dit is precies mijn irritatie deze week én vorige week.
Ik hou niet van de structuur van courgette, en ik had dus vorige week 2 recepten met paprika, en deze week 1 recept met paprika... Nogal balen als ze dan wegens leveringsproblemen er telkens courgette bij doen! Hebben ze daar een overschot van soms? :

Gelukkig had ik nog een paprika liggen in de koelkast, dus gisteren mijn pizza gewoon gemaakt met paprika. Ik ga maar eens proberen soep te maken van de courgette, misschien dat ik die groente dan op krijg!


ohh is dat het?
Ik had laatst Risotto met prei, maar ik kreeg er een courgette bij :Y) .
Vond het wel raar, maar voor mij ook lekker. Als je dat niet lekker vindt is het wel balen!

linoleum

Berichten: 6504
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 13:19

Duhelo schreef:
courgettesoep is lekker.
Handje ui, + courgette + teentje look aanstoven, water erop tot het net onder staat, bouillonblokje, en leker pruttelen, mixer erdoor. En dan of wat room of een eitje erdoor heen roeren.

Eventueel wat aardappel toevoegen om de soep wat dikker te maken!

Heb het toevallig zelf in de planning staan om flinke pan te maken vandaag. De courgettes zijn in de aanbieding bij AH :')

PSvanLot

Berichten: 10223
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 14:00

gea_thora schreef:
Autumnn schreef:
Wij vanavond de gyrosreepjes met courgette ipv paprika :+ voor herhaling vatbaar!
[ [url=m/Js8Nn5.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hah, dit is precies mijn irritatie deze week én vorige week.
Ik hou niet van de structuur van courgette, en ik had dus vorige week 2 recepten met paprika, en deze week 1 recept met paprika... Nogal balen als ze dan wegens leveringsproblemen er telkens courgette bij doen! Hebben ze daar een overschot van soms? :

Gelukkig had ik nog een paprika liggen in de koelkast, dus gisteren mijn pizza gewoon gemaakt met paprika. Ik ga maar eens proberen soep te maken van de courgette, misschien dat ik die groente dan op krijg!


Had ik dat maar geweten ;) Vind paprika wel zo vies haha.

Anoniem

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 14:54

Ik bestel al 2 jaar bijna elke week bij hello fresh maar laatste 2 maanden gaan er geregeld dingen fout waar ik eerder nooit last van had. Missende ingredienten. Kipreepjes ipv rendang? Had 3 gerechten met paprika dat werd allemaal courgette. Nou vind ik courgette niet vies maar als ik dat wist had ik wel wat anders gekozen.

Nu doen ze totaal niet moeilijk over korting enzo maar mijn idee van hello fresh is juist dat ik geen boodschappen hoef te doen. Als ik iedere keer 3 dingen mis van 1 gerecht word dat lastig. :+

Es_ther

Berichten: 18735
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 15:20

Hier sperziebonen ipv paprika :+.

PSvanLot

Berichten: 10223
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 17:30

Ik ga de biefstukpuntjes eens maken! Ben benieuwd.

Ghostattack

Berichten: 11279
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 18:02

Wij hebben vanavond de kabeljauwfilet op! Erg lekker, maar echt belachelijk veel aardappelblokjes _O-

Muga

Berichten: 2090
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 20:24

Ik hou wel van komkommer haha. Dus had er wel 1 bij gewild.

Hier vanavond de kipworstjes met pesto krieltjes gehad. Die vonden we allebei erg lekker.
Morgen nog de parelcouscous en dan een weekje of 2 pauze.

Hier eigenlijk nog geen missende ingrediënten, wel een extra teentje knoflook haha. M'n moeder kreeg ineens een zak chips bij dr levering. Kan je ergens vinden of dat een goedmakertje is omdat ergens iets ontbreekt?

M_arjolein

Berichten: 1463
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 20:25

Ja zelfs wij als grote eters kregen dat niet op :D Wij hadden vandaag de wraps met biefstukreepjes, was ook prima.

PSvanLot

Berichten: 10223
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 20:26

Die hadden wij vandaag ook. Super lekker!

Morgen nog de zelfgemaakte kipnuggets met zelfgemaakte frietjes en dan is de week weer om.

Autumnn

Berichten: 8119
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 21:44

PSvanLot schreef:
Die hadden wij vandaag ook. Super lekker!

Morgen nog de zelfgemaakte kipnuggets met zelfgemaakte frietjes en dan is de week weer om.


Zelfde planning :D

PSvanLot

Berichten: 10223
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 22:21

Haha wat grappig. Ben heel benieuwd! Vriendje mag het maken. Ik heb om 1700 nog les.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 23:06

Muga schreef:
Ik hou wel van komkommer haha. Dus had er wel 1 bij gewild.

Hier vanavond de kipworstjes met pesto krieltjes gehad. Die vonden we allebei erg lekker.
Morgen nog de parelcouscous en dan een weekje of 2 pauze.

Hier eigenlijk nog geen missende ingrediënten, wel een extra teentje knoflook haha. M'n moeder kreeg ineens een zak chips bij dr levering. Kan je ergens vinden of dat een goedmakertje is omdat ergens iets ontbreekt?


Hmm ik heb wel eens meegemaakt dat er wat bij zat ter promotie maar dan zat er ook reclame materiaal daarvan in de envelop met recepten :j

Es_ther

Berichten: 18735
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 07:20

Soms als er iets nieuws is dan krijg je het als promotie! Heb zo al een paar keer wat lekkers gehad :D

Fenneeee

Berichten: 2991
Geregistreerd: 25-01-09
Woonplaats: Numansdorp

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 07:39

Wij hadden gister de kipworstjes met de pesto aardappeltjes, was erg lekker.

Vanavond de groentepaella erg benieuwd naar !

Sophie_Wind

Berichten: 828
Geregistreerd: 05-03-17
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 11:53

Wij hebben nu sinds 2 weken ook hellofresh (nog met korting en nu al een cadeaubon gekregen :') ), maar ik moet zeggen, ik ben er heel tevreden over.
Heel fijn om alle ingredienten al samen te hebben en niet te hoeven zoeken wat je in huis hebt.
Maar die paprika :') Vandaag wortel ipv paprika, vorige week ook courgette.
Vandaag risotto met haloumini ofzo. Die geur >;) maar toch best wel heel lekker!
Volgende keer ook de kabeljauwfilet en de indiase duhl als ik het goed heb.

Afbeelding