En was er niet ooit een FBgroep ofzo?
'Gerechten die eruit zien als kots, kunnen ook best lekker zijn ' Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
'Gerechten die eruit zien als kots, kunnen ook best lekker zijn '
NikkiDeKerf schreef:En was er niet ooit een FBgroep ofzo?'Gerechten die eruit zien als kots, kunnen ook best lekker zijn '
Briljant!
Voor de seitan kneed je de gluten met wat bloem, sojasaus en bouillon, en dan maak je er kleine 'kipstukjes'-vormpjes van. Het schijnt best gezond te zijn voor mensen die geen glutenallergie hebben. Goede bron van eiwitten.
Binnen geneeskunde wordt nauwelijks voedingsleer onderwezen, dis dat is waarschijnlijk geen goed onderbouwde mening. In mijn ogen zegt veganisme niks over de gezondheid of gevarieerdheid van een dieet. Je kunt ook veganistisch zijn en de hele week chips eten

Appelmoes_11 schreef:dondeyne schreef:Je kunt ook veganistisch zijn en de hele week chips eten
*duikt weg in schaamhoekje*
Appelmoes_11 schreef:dondeyne schreef:Je kunt ook veganistisch zijn en de hele week chips eten
*duikt weg in schaamhoekje*
Het enige tekort wat je aan moet vullen is b12 en alle andere dingen kun je met een gevarieerd veganistisch dieet prima binnen krijgen! Ik vind het schandalig dat artsen of diëtisten hier uitspraken over durven doen alleen kijkend vanuit hun heilige schijf van vijf die zo omstreden is! Ik ben ooit bij de diëtiste geweest voor een glutenvrij dieet (zonder dat ik getest was maar dat was in overleg met de huisarts) en toen heeft zij mij verplicht om vijf sneden brood per dag te eten omdat het toch niet bewezen was

Suliko schreef:Ik ben ook erg benieuwd naar deze documentaire!
Kom vaak docu's bij toeval tegen via tv of netflix (waarvan ik regelmatig vergeet dat ik daar toegang tot heb haha), wat stom is, want ik hou van docu's. Dus hebben jullie nog wat aan te raden? Het liefst die ook op netflix staan?
) maar andere docu's zijn eigenlijk ook welkom maar is misschien wel een beetje off topic. Maar als je nou alle docu's in 1x post is het ook een beetje ontopic.