Thanks iedereen, lief van jullie
Ik heb altijd trek na het avondeten (helemaal wanneer ik bij pap ben dan eten we al rond 17.15) dus neem meestal rond acht/negen nog mijn laatste eiwitrijke tussendoortje. Maar met name in het weekend gaat er wel eens wat ongezonds naar binnen hoor

Voor een SR-lijstje (leuk wordt voor de komende tijd

) vind ik het netjes hoor Fleur!
Mijn dagje van gisteren was niet goed uiteindelijk

Het enige wat ik wilde 's avonds was lekker zielig doen (ofwel in bed al snackend crimeseries kijken

)
O: 90 gram havermout, 10 gram lijnzaad, 200 ml ongezoete sojamelk & 151 gram appel
L: 62 gram speltboord met 14 gram kaas, 100 gram magere kwark, 300 gram magere yoghurt met 25 gram muesli (variant van de body&fitshop) & 49 gram tomaat
T: halve brownie
A: kop erwtensoep, kop kippensoep, stokbrood met Philadelphia en komkommer
T: hele pure chocoladeletter, 4 koekjes, veel salmiakballen en toen was ik heeeeel misselijk
D: 1xkoffie, veel water en thee, 2 glazen crystal clear
B: alleen 10 min naar stal gefietst en uurtje daar bezig geweest
Vandaag gaan we weer voor een betere dag, al begon het niet zo super door hoofdpijn
O: glas water en 1 paracetamol (geloof dat ik niet zo goed meer tegen rommel kan)
L: 90 gram havermout, 10 gram lijnzaad, 200 ml ongezoete sojamelk & 177 gram appel met kaneel
T: 28 gram whey perfection, 1 sinaasappel
A: roerbakmie met magere runderlap in reepjes, veel roerbakgroentes (ui, champignons, paprika, courgette, prei) in beetje olie gebakken.
T:?
B: ik ga zo voor een rondje hardlopen (12km)