8nnemiek schreef:Ik heb de reuze framboos. Geen idee of dat een zomer of herfst is eigenlijk
Ik heb het even nagevraagd bij Danny (de Marktplaats-verkoper van aardbeien en frambozen) die zegt dat je hem het beste als zomerframboos kunt behandelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Naambordjes lijken me niet echt weers-afhankelijk? Of valt dat nog tegen
Juangi schreef:Lekker Antheman! Wat fijn dat het toch opgekomen is!
Misschien een raar vraagje he.. Als je kruiden zaait, komt dan uit 1 zaadje zo'n grote kruidenbos of word dat veroorzaakt door meerdere planten? Want ik begin nu te twijfelen of het wel de bedoeling is om kruiden te verspenen als ze net opkomen...
Antheman schreef:Iedereen verlangt naar regen Falion!
Ik zou zo graag een stukje wei willen doorzaaien, maar dan heb ik wel vocht nodig. En ik heb vanavond 6 kruiwagen water de moestuin ingesjouwd, poe poe. De nieuwe laurierkersen waren erg dorstig. Daar gingen al bijna 3 kruiwagens naar toe.
Heeft iemand weleens postelein gekweekd? Ik lees dat ze veel warmte nodig hebben. Zou dat zonder kas kunnen?
falionrule schreef:Antheman schreef:Iedereen verlangt naar regen Falion!
Ik zou zo graag een stukje wei willen doorzaaien, maar dan heb ik wel vocht nodig. En ik heb vanavond 6 kruiwagen water de moestuin ingesjouwd, poe poe. De nieuwe laurierkersen waren erg dorstig. Daar gingen al bijna 3 kruiwagens naar toe.
Heeft iemand weleens postelein gekweekd? Ik lees dat ze veel warmte nodig hebben. Zou dat zonder kas kunnen?
6 kruiwagens?omg, dat is echt veel
Ik ben bang dat ik daar geen ervaring mee heb (met bijna niks, trouwens)