Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb veel te weinig tijd om te bokken de laatste tijd, i.g.g bijna niet meer na de workshop die ik aan @benangelique en @sinelia gegeven heb. Ik beloof dat ik de komende tijd weer wat creaties ga posten. Er komen wel weer waanzinnig mooie creaties voorbij trouwens. (en wat een leuk paard Kinke!!)
Vanmorgen was ze flink gestrest, dat had ik ook wel verwacht want het is echt een supergevoelig paard. Ik wilde haar eigenlijk in de paddock zetten (doormidden gedeeld) bij Titan maar ik vond haar zo onrustig dat ik haar eerst maar op stal heb gezet. Ik heb een grote langwerpige 'loopstal' voor 2 paarden. Ze ging achterin staan met haar oren op de alarmikhooralles stand. Toen zijn we maar ff naar binnen gegaan om koffie te drinken met de chauffeur. Later ben ik weer naar haar toe gegaan, heb haar uit de hand wat hooi gevoerd en toen durfde ze uiteindelijk met mij naar haar bultje hooi te lopen wat halverwege de stal lag. Ben later nog een hele poos bij haar gaan zitten met wat leesvoer en toen ging ze direct eten (ik zat aan de andere kant van het voerhek, op een deken, met nog een deken over me heen
Was dus heel gezellig. Ik heb haar geborsteld, dat vond ze erg fijn. Ben er al wel achter....als ik niet uitkijk conditioneert ze mij, als ik stop met kriebelen doet ze een pas vooruit....zo van...hier moet je zijn...niet stoppen hahahaha! Dat deed Kinke ook altijd dus ik herken het gedrag direct
Was net even weer bij haar en ze had haar hooi op, emmer omgegooid en ik heb haar nog wat hooi gegeven. Zodra ik de stal uitga, gaat ze snel bij de deur staan kijken waar ik naartoe ga. Ze is gelukkig al een stuk rustiger. Titan laat ik vannacht nog maar buiten, eens zien of ze morgen allebei in de paddock kunnen en dan uiteindelijk het draadje er tussenuit en dan echt samen.