Oja en opa en oma belde nog dat ze nog een dag hadden genoten van mijn quinoa salade, en dat ze 's nachts na mijn maaltje nergens last van hadden gehad en dat alleen echte goede koks dat kunnen Wat een schatjes zijn het toch haha.
Pff idd een echte food coma, hier had ik vroeger zoooovaaak last van!!
_Malu_
Geplaatst: 18-03-12 16:12
blegh net twee handjes chips op en 1 hand noten... heb m'n dag niet vandaag.. heb namelijk ook trek in een frikadel speciaal
zit nu aan een bak tomaatjes zodat ik niet de rest van de zak chips leeg eet...
Oh ja als zo'n zak eenmaal open is... Ik zit aan een appel, oppaskinderen aan de chocola Vandaag echt een zondags dagje, vanmorgen een klein stukje taart en bruin broodje als ontbijt met ei en filet american..ach ja gelukkig is het maar twee dagen weekend. Vanavond lekker zalmpakketjs met aardappeltjes uit de oven, salade en (ik vermoed) boontjes
dat klinkt ook goed, ik had gister geen tijd meer om naar de biowinkel te gaan en het speltbrood is nu op... en heb vandaag een beetje een blegh dagje ... gewoon geen zin om te gaan koken voor m'n lunch... dus tja dan maar een bak tomaten naarbinnen werken en een restje chips .. moet toch eens op die chips
Ik heb trouwens nog wat quinoa van vrijdag in de koelkast staan thuis. Tot hoe lang blijft dat goed? Wilde dat eigenlijk morgen gaan eten.. of beter geen goed idee?
@ Vogeltje bij mij smeert hk ook niet .... De visite komt binnen vanavond zal ik mn verhaal af maken...
_Malu_
Geplaatst: 18-03-12 17:11
quinoa in de koelkast blijft geloof ik een week goed ( volgens het kookboek van Amber albarda) nooit uitgetest, maar dat spul bederft niet snel denk ik.
VogeltjeM
Geplaatst: 18-03-12 17:19
Wat ik me ineens afvroeg he
Ik ben een echte groene thee-addict, maar ik heb niet veel zin om iedere keer weer thee te zetten, zoveel gedoe, zeker als je meer dan een liter per dag drinkt.. Zou je zelf een soort van groene ijsthee kunnen maken? Als in: groene thee laten afkoelen en dan met ijsblokjes ofzo, zou dat lekker zijn? Ik hou nl wel van iets met een smaakje, tov water
Lijkt lekker die chocola, Maartje! Ik heb alle ingredienten in huis voor de koekjes van Amber Albarda. Maar ik kom er steeds niet aan toe, er komt echt geen einde aan mn huiswerk en t vriendje wil ook aandacht..
Groene thee kan je gewoon koud drinken schijfje citroen is dan wel aan te raden.
Hier geen klagen, wij hebben een quick hot. Mok eronder, op deknop drukken en zo klaar. Ik zit aan 1,5 liter thee op een dag denk ik (6 mokken, komt 250 ml per keer uit dat ding) en dan nog een halve liter spa-rood en een halve liter- liter water (of slappe aanmaak limonade, of water met een geperste sinasappel/citroen erdoor)
De Quinoa kan ik nog steeds niet vinden in de supermarkt! had zelfs de afbeelding opgezocht op internet (van het lassie pak) maar hier hebben ze het in alle 3 de supermarkten niet
Van de week ga ik naar de haagsemarkt, dus dan kan ik mooi een stukje om fietsen via Ekoplaza en daar kijken. kan ik op de markt meteen even granaatappels kopen voor de Quinoa & granaatappel salade die ik vrijdag maak
ja die quinoa granaatappel salade wil ik ook zeker eens gaan maken binnenkort..maar ik heb dat nog nooit gegeten of gemaakt. Via afbeeldingen op google leken het een soort besjes?