Grappig ik vind ze niet zo mooi gelukt. Het witte is erg korrelig, weet ook niet hoe dat kwam. Ik heb het zelf geprobeerd. Heb kleurplaten uitgeprint en alles uitgeknipt en zo uitgesneden in de marsepein. De oogjes en neusjes en regen druppels heb ik er op gelegd, vond dat wat leuker.
astriidj
Geplaatst: 17-02-11 20:36
Mijn cake pops boek is nu al binnen, en dat terwijl er een levertijd van 2-3 weken voor stond
Schatigge Nijntjes!
Lindas2
Geplaatst: 17-02-11 21:29
Bedankt allemaal voor de complimenten!
Leuke nijntjes!
Had gisteren nog een aantal cupcakes gemaakt en een taart... zal van de week even foto's plaatsen..
Edit: gaat er vanuit hier eigenlijk iemand naar de opening van het nieuwe pand van DLT? Zat er wel aan te denken maar het is 1 uur en 45 min. rijden.. toch maar niet denk
mm wormerveer dat is niet zo ver voor mij ( 40 km hooguit ), eens even denken misschien ga ik wel even kijken
Zonnetje81
Geplaatst: 18-02-11 01:30
Nou ik ben bij Ettesil geweest en we hebben taartjes bekleed
Dus mijn 1e taartje is een feit! Ik geef ze zaterdag aan vriendje lief als hij zijn verjaardag voor vrienden viert! En hij is koeienboer, dus toepasselijk
In het echt is hij wel spierwit....zal wel komen door het kunstlicht, want 1 foto uit een bepaalde hoek gaf wel de werkelijke kleuren weer.
Toen nog een taartje gemaakt maar met marsepein, dat lukte niet zo goed te dun, plakkerig, ging allemaal kapot, 1 groto drama dus..... Maar wel met zelfgemaakte roosjes!
astriidj
Geplaatst: 18-02-11 08:54
Knap hoor die roosjes voor de eerste keer! Ik denk dat het wat mooier was geweest als je die bloemetjes wat dunner had uitgerold. Het koeientaartje is ook leuk geworden.
wow mooie assepoestertaart! de koe is ook leuk alleen zou ik de vlekken ook wat dunner uitgerold hebben. dnek dat je vriend er wel blij mee is.
Lindas2
Geplaatst: 18-02-11 11:05
Vind die koeientaart wel een leuk idee! En leuke roosjes inderdaad. Misschien volgende keer inderdaad de marsepein iets minder dik doen .
Heb van de week cupcakes en een taart afgegeven bij mn nichtje omdat ze met zwangerschapsverlof gaat en nu krijg ik van 2 collega's van haar de vraag of ze iets kunnen bestellen . (mailadres was natuurlijk wel met toestemming doorgegeven). Had een roos gemaakt op de cupcakes en nu vroegen ze wat voor topping ik nog meer kon maken behalve rozen?.. en wat ze per stuk kosten.. vind het altijd zo moeilijk...
Ik had ze dikker gemaakt omdat ze marsepein niet mee werkte en bleef plakken en kapot ging als je het optilde. Ik hoor van de deskundigen dat het 1:4 marsepein was, dat schijnt niet zo bewerkbaar te zijn als de 1:3?
Maar goed op de foto lijkt alles groter dikker, want de vlekken van de koe zijn eigenlijk niet zo heel dik volgens mij, thuis is het me niet opgevallen
Maar voor ik iets heeel moois kan maken...zijn we nog lange tijd verder!