verder kom ik de hibiscus vaak tegen als tropische bloem:

anthurium (heb ik zelf niet zoveel mee trouwens, raar plantje

callalelie:

en ook heel schattig, de plumeria:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Exodus schreef:Zo wat een mooie Blond verzamelingen zeg. erg leuk.
Kan iemand mij vertellen waar ik het beste een textuur mat/roller vandaan kan halen. zeg maar voor een enigszins schappelijke prijs? En kan ik beter een mat nemen of een roller? Wil heel graag die met het figuurtje van de taartjes op de vorige pagina. Dat swirl dingetje. weet de naam niet
Falona schreef:Exodus schreef:Zo wat een mooie Blond verzamelingen zeg. erg leuk.
Kan iemand mij vertellen waar ik het beste een textuur mat/roller vandaan kan halen. zeg maar voor een enigszins schappelijke prijs? En kan ik beter een mat nemen of een roller? Wil heel graag die met het figuurtje van de taartjes op de vorige pagina. Dat swirl dingetje. weet de naam niet
Ik heb de mijne (dezelfde als op de vorige pagina te zien is) bij taart & decoratie gekocht. In de winkel, maar hij staat ook op de webshop. Het is een mat. Ik heb nog niet met een roller gewerkt, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet goed weet of ik daar mee overweg kan. Durf er ook niet goed in te investeren
Voordeel in mijn ogen van een mat is dat je alles al uitgerold klaar hebt liggen en er alleen nog even met de mat overheen moet.
Falona schreef:Hadden ze die met die krullen nog dan? Ik was net aan het kijken en ik kon hem niet meer vinden bij taart & decoratie in de webshop.
Deze staat trouwens ook nog op mijn verlanglijstje
http://www.taartendecoratie.nl/product_ ... ad4038a511
Exodus schreef:Mooie bruidstaart hor
Had alleen zelf de linten misschien iets minder breed genomen. Nu bedekt hij bijna de hele zijkant van de taart. Vind de kleur en de roosjes wel echt mooi