Bedankt voor de waarschuwing annastasia! En je kan toch tot 30 dagen je geld terug laten storten?
Mn taart voor gisteren was nog op tijd af.. er ging alleen echt vanalles mis.. het was niet helemaal uitgevallen zoals ik in gedachten had.. Maar de taart was wel erg lekker!
Lindas2
Geplaatst: 03-10-10 14:30
Jaime_ schreef:
Oke ik geef het toe.. ik heb me al 4x laten verbouwen om op haar te lijken
sazsie
Geplaatst: 03-10-10 14:37
Nou mijn eerste eigen gebakken bolletje van 20cm met citroen bavarois en lemoncurd is klaar....ik ben er best trots op, al moet ik nog wel flink oefenen met bekleden. Ik ga em morgen pas proeven dan neem ik em mee voor oma! Dus dat is nog even geduld hebben.
Pff heb net een mail dat er zeker 100 meer bezoekers komen dan verwacht was, aangezien het hoge aantal reserveringen van de kaarten dus dat wordt nog meer bakken..
Gisteren in de supermarkt stond ik met een pak in mijn hand om chocoladetaart met abrikozenjam te maken. Pak kostte 2.50 ofzo. Gebruiksaanwijzing geleden, en toen dacht ik: wat een flauwekul! Ik kan zelf een chocoladebiscuit maken, ik kan zelf abrikozenjam smeren en ik kan zelf chocola smelten en erop gieten!
Zo, toch weer mooi 2,50 bespaard
Lindas2
Geplaatst: 03-10-10 16:23
Ik denk alleen wel dat je meer kwijt bent als je alles los moet kopen