Door dit topic toch wel erg nieuwsgierig geworden. Dus vanochtend naar de kruidvat gegaan in den Bosch! Lag er nog maar 1 doosje! Cacao.. dus die toch maar gekocht, dus toen snel naar de andere kruidvat gelopen en daar hadden ze nog wel dus daar twee doosjes melk gehaald. Heb zojuist de eerste aangebroken! Echt lekker
ik heb 15 doosjes staan.... beetje veel. had aan familie gevraagd dat als ze bij trekpleister kwamen of ze de eitjes mee wouden nemen hahah dat is gelukt.
van me broer, moeder en schoonmoeder doosjes gehad. mjammjam
Ik kan mij nogsteeds beheersen ze niet te kopen! Maar ik moet me echt inhouden... Ik heb een melk allergie dus als ik ze koop, dan heb ik alleen mezelf ermee hahaha! Houd mezelf maar voor dat ze gewoon veeeeel te duur zijn hahah
Heb me 2de doosje voor dit jaar binnen! Heb met de vorige bijna een maand gedaan
heidy_wilco
Geplaatst: 25-03-14 18:40
Het is trouwens ook erg lekker om bij de een de halve vulling eruit te eten, en dan bij een ander eitje de halve vulling bij dat ene eitje in te stoppen en dan te mengen en opeten Aan de ene kant vind ik namelijk de witte lekkerder, maar aan de andere kant de chocolade vulling. Dus dan maar een combi van de twee
vevina
Geplaatst: 26-03-14 10:06
Voor mijn vertrel in september zat ik er al aan te denken dat ik dit jaar de eitjes mis zou lopen... Maar vandaag liep ik er ineens tegen aan!!! Helaas erg duur 7 australische dollar, maar dat heb ik er voor over!
BaileyMix
Geplaatst: 26-03-14 11:19
vevina wow zelfs in Australië Lucky bastard!
Ik heb gisteren 4 doosjes gekocht En heb alweer 3 eitjes op, nomnomnom
miekel92
Geplaatst: 26-03-14 16:26
OMG ze zijn er weer Ik moet ook maar snel langs de kruidvat dan..
Oh wat zijn ze lekker! Eergister gelijk toen ik in de stad was naar de Kruidvat gelopen om 2 doosjes te halen, en gister alweer twee doosjes gehaald... Niet dat ik ze alleen opeet hoor haha, moeders vond ze ook erg geslaagd.