Trouwens, we zitten nog maar 15 pagina's verwijderd van een nieuw topic, dus voor het einde van de maand hebben we alweer een nieuw topic. Lijkt me verstandig om dus een HK topic aan te maken, dan kunnen we 500 pagina's vol l*llen, dat hebben we dik verdiend . Dus moeten we natuurlijk wel even een leuke titel bedenken voor het nieuwe topic, want we kunnen wel even voort met dat topic. Dus brand los zou ik zeggen!!!
Hebben wij dik verdiend met al 3 topics vind ik . Bovendien gaan we met een noodvaart door dit topic heen, het is op 1 januari aangemaakt en ik denk dat we voor de meeting al aan een nieuw topic toe zijn.
Zitten we niet op het paard, dan bakken we wel een taart!
NieneWiep
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-10 15:15
Ik vind het juist wel fijn dat het topic op Voedertijd blijft staan, omdat zo nieuwe mensen het topic snel zien staan. Als het verplaatst wordt naar de Huiskamer blijft alleen hetzelfde groepje in het topic, omdat nieuwe mensen het topic dan niet zien. En het was juist de bedoeling van mij om aan zoveel mogelijk mensen te laten zien wat mijn hobby is en hoe je het doet.
Als jullie willen kan je wel een Taarten topic in de HK maken om lekker te kletsen, maar het 'ontopic' topic zou ik graag hier op VT willen houden.
melanie_h
Geplaatst: 20-01-10 15:16
haha Bloem dat is een leuke
Nou de sheets zijn gevuld met gelatine en nu dus wachten tot het hard geworden is. Ga zo nog even naar de bloemist wat bloemendraad halen en dan kan ik de volgende sheets gaan vullen zodat ik de bloemendraad er gelijk in kan leggen. Ben benieuwd of het wat gaat worden
hyppolyte
Geplaatst: 20-01-10 15:17
Misschien een idee om de fotogalerij op voedertijd laten staan, dan is het nog steeds voor iedereen toegankelijk en dan hebben we meteen een mooi overzicht van alle gemaakte taarten, dan kunnen we vervolgens in het HK topic uitgebreid kletsen over het hoe en waarom. En dan vanuit beide topics een verwijzing naar de ander
Bloembloem, die is ook leuk !
Als iets in de HK staat, dan komen er ook nog steeds wel nieuwe mensen bij hoor, als ze zich hier melden dan doen ze het daar evengoed wel .
en we hebben ook nog heel veel meelezers, die in een HK topic misschien eerder mee durven posten
NieneWiep
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-10 15:22
Maar als het nieuwe topic in de HK geopend wordt, wordt er veel meer offtopic gekletst dan nu, en moet je waarschijnlijk gaan zoeken naar creaties en tips als je die nodig hebt. Het lijkt mij gewoon handiger om het topic met creaties, tips, vragen en hulp op VT te houden, makkelijk toegankelijk voor nieuwe mensen en geen geklets tussendoor. En dan een topic op HK voor als je lekker wil kletsen naast het taarten maken om.
@ Lisette03, de HK is juist veel ontoegankelijker dan een topic op VT, zoals ik al zei, in de HK wordt je snel een besloten groepje, nieuwe leden wurmen zich daar niet zomaar even tussen omdat ze een klein vraagje hebben over bijvoorbeeld welke marsepein ze moeten hebben..
Maar het gaat niet om het offtopic kletsen, we babbelen nu ook grotendeels ontopic, dus het blijft verder zo doorgaan, maar het is dan waarschijnlijk juist handiger, op die manier kun je dit topic blijven gebruiken voor de foto's en recepten en tips en het HK topic om lekker verder te babbelen over taarten. We hebben het nu ook heel vaak dat we een eerdere link nog even nodig hebben en dan moet je dus door al het geklets heen spitten. Als we hier een foto/tips/howto's-topic van maken, dan hoef je ook geen tig pagina's door te spitten om ideëen op te doen of handige tips op te zoeken. Zoals bijvoorbeeld met die uitstekers.
Een VT topic voor foto's, how to's, tips, uitleg, vragen. Een HK topic voor gezellig taartengeklets.
hyppolyte
Geplaatst: 20-01-10 15:31
Of zoals met die varkentjestaart, of inderdaad vragen over handige marsepein, kleurstoffen of wat dan ook.
Nathalie1981
Geplaatst: 20-01-10 15:32
Och jee, mijn stagiaire wordt zo aan mij voogesteld. Ik krijg voor het eerst in 9 jaar een jongen als stagiaire
hyppolyte
Geplaatst: 20-01-10 15:33
Ik dacht dat jij een apart kletstopic bedoelde met offtopic gepraat. Maar dan beperken we dit topic alleen tot tips, trucs en foto's. Dus dan zijn we het toch eens
Unwritten heeft aan mij gevraagd om gewoon het topic op VT te blijven openen, dus dat doe ik gewoon. En als iemand behoefte heeft aan een HK topic dan kan iemand anders die openen.
hyppolyte
Geplaatst: 20-01-10 15:35
Oeehoooe nathalie, nou maar hopen dat ie ook een beetje leuk is om naar te kijken.
Ik zou trouwens wel even bokt wegklikken dan, staat wat professioneler
Lijkt me een goede oplossing om beide te doen en het op vt te beperken tot technieken, tips, foto's etc en in het hk topic een gezellig kletstopic te hebben waar we allemaal met dezelfde hobby lekker ouwehoeren over taarten maken maar ook andere dingen. En dan kun je idd eventueel linken.
NieneWiep
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-10 15:37
Nouja, omdat ik begonnen ben met het starten van dit topic, en zo hoeft zij er niet steeds op te letten of er al een nieuw topic nodig is.
wereld
Geplaatst: 20-01-10 15:38
waarom niet gewoon zo doorgaan? Is toch niet erg dat we na 100 pagina's een nieuw topic krijgen?
Polivy
Geplaatst: 20-01-10 15:38
Wat voor werk doe je nath?
NieneWiep
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-10 15:41
wereld schreef:
waarom niet gewoon zo doorgaan? Is toch niet erg dat we na 100 pagina's een nieuw topic krijgen?
Omdat je dan in het HK topic ook over hele andere dingen kan kletsen als je daar behoefte aan hebt. Hier mag je niet offtopic namelijk.