De taart was heerlijk!! Wel erg machtig door de mersepijn, volgende keer moet ik die wat meer uitrollen.. Dat durfde ik gister niet omdat ik bang was dat het zou scheuren..
melanie_h
Geplaatst: 25-12-09 14:42
susan erg leuk gemaakt die iglo taart met die pinguins zag verder nog een leuke kerstsok voorbijkomen en een varkentjestaart
Ik heb de sneeuwman ook af
Appeltje00
Geplaatst: 25-12-09 14:49
melanie_h schreef:
susan erg leuk gemaakt die iglo taart met die pinguins zag verder nog een leuke kerstsok voorbijkomen en een varkentjestaart
Ik heb de sneeuwman ook af
heeh ik dacht er ook aan een sneeuwpop te maken hoee heb jij dit gedaan?/ kan je dat pben?
haha oké ik onthoud die naam ook nooit maar ik had laatst toen ik moest gaan slapen dus ook bedacht een sneeuwpop te maken. ik wou 2 van die halve bollen met zn ikea schaal op elkaar doen. en dan daar 2 bollen van maken die op elkaar doen met vullign er tussen enzo en dan gewoon verdieren..
Mijn wintertaart is nu ook af. Ben er niet helemaal tevreden over, vind ;m wat te druk, en hij is alweer te machtig denk ik, dat heb ik nou telkens.. Maargoed. Hij is wel grappig. Morgen foto's
Een laagje aardbeienjam en een laagje slagroom met aardbeien.. Maar ik was vergeten dat ik hem in de 25cm wilde doen met de hoeveelheid mix voor 22cm, zodat hij niet zo hoog zou worden en dat je dan een minder groot stuk krijgt. Dus nu is het 22cm mix in een 23cm vorm.. Heule kleine stukjes snijden dan maar..
Trouwens: ik heb deze nog liggen: Wilton Decorating Tip #129 Dropflower. Ik neem aan dat ik om deze op een spuitzak te gebruiken het volgende product nodig heb: Wilton Adaptor Standaard ?
Nog even een vraage, ik had nu de FunCakes Mix voor Biscuit gebruikt, en die was heerlijk luchtig,, Maar kun je ook een gewone cakemix uit de supermarkt gebruiken? Of is die veel zwaarder en niet zo luchtig?