Houd me dit weekend niet zo goed aan eetregels. met een verjaardag en te veel gebak ingekocht te hebben gaat dat moeilijk. Ik heb nu lekker vakantie dus ws veel fietsen. Verder wat daagjes weg. Dan maar aan een broodje bij de koffie ipv gebak
Van mijn man heb ik een vlaggenmast gekregen. Nou ja die wilden we tochal hebben. Vorige week is die geplaatst en vandaag hangt voor het eerst de vlag uit. Mijn schoonouders zouden onze fietstassen betalen als cadeautjes maar daar hebben we de reknening nog steeds niet van. \mijn ouders doneren geld in een potje voor een weekend weg met de familie
Ik hoop echt dat ik morgen kan rijden Mn knie doet nml met trap lopen wel pijn aangezien mn broek dan tegen die wond aanschuurt En tja met rijden buig je je knie ook steeds dus moet maar even kijken..
Vervelend, .Anders een zitlesje/rijden zonder beugels/longeren/rijden zonder zadel/natural horsemanship er is genoeg te verzinnen Patries
ItsMe2
Geplaatst: 18-07-09 21:59
Weten jullie, ik heb deze week zo gezond mogelijk gegeten, maar het vette spul staat me gewoon tegen... Ik wordt er gewoon misselijk van....báh!! ..
Even mijn planning voor morgen hier neerzetten...
Ontbijt ( 10.00 uur, ga eerst lekker uitslapen! ) 2 vk boterhammen met halvarine, en filet american, kop thee. Lunch: 12.30: Soep, gehaktstokbrood, is niet het gezondste, maar ik kan me ook voorstellen dat mama geen zin heeft in uitgebreid kookt . Tussendoor: 15.30: stuk watermeloen, kop thee. Avondeten: 3 vk boterhammen met halvarine en mager beleg. 2 glazen melk. Tussendoor: Kop koffie, en de rest is nog onbekend!!
Beweging: als het weer goed is, 3 kwartier wandelen!
Madeira_
Geplaatst: 18-07-09 22:12
Jezzi schreef:
Madeira_ schreef:
Jezzi, mijn paard staat in Dronten en ik woon in Swifterbant. Biddnghuizen ken ik wel *woont familie van mij*
Terug van werken, werd later dan ik dacht, heel de dag gehangen en savons ineens druk Maar goed. voldoende gelopen dus
Nu met glas rose en een boekje in bad, even lekker relaxen!
ItsMe2
Geplaatst: 19-07-09 10:16
Goeiemorgen chicks!!
Ik zit nu aan mijn ontbijt...
Ik ben zooooóó benieuwd wat de weegschaal morgen vroeg zegt ..
lisje90
Geplaatst: 19-07-09 11:25
Goeiemorgen!
@Margriet, ik had je in het andere topic gister ook al willen feliciteren, bij deze toch nog even @Sizzy, ziet er erg lekker uit daar!
Het ging even goed, en ik begon er systeem in te krijgen. Maar 't slechte sluipt er weer wat bij in.. *schopt zichzelf onder kont* Gisteravond is het soep afbakbroodjes geworden, lekker makkelijk. Vandaag met zn allen ontbeten. O(brunch..?): 2 croissants, een volkoren cracker, een volkoren cracotte, en een krentenbol, 3x kaas, een keer filet american, een keer aardbijenjam (bij gebrek aan normaal brood) L: 1 VK boterham T: Plakje ontbijtkoek T: Peer D: Pangafilet, sla, ... (aardappels op.. miss rijst, miss aardappels bij een boer langs de weg halen, miss pasta) T: yoghurt Bew: joggen
Bij mij waren vrijdag + zaterdag mislukte dagen. Vandaag gaat tot nu toe nog goed!!
lisje90
Geplaatst: 19-07-09 11:43
*Auw*
Ik maak me echt een beetje zorgen dat het straks op Ameland ook wat wil lukken. Ik krijg daar op het werk altijd te eten. Daar hangt zo'n lijstje met restaurantproductten, en daar mag het personeel van kiezen. Zit onder andere tomaat en mosterdsoep op, een omelet provinciaal, schnitzel, kibbeling, salade, groente, gebakken aardappel, frietjes en allemaal soorten snacks. Maar het hangt een beetje van de drukte af vaak of je voor bv een schnitzel met groente gaat, of dat je iets uit de frituur eet. Al met al eet ik vaak niet erg gezond/vetvrij, ook de wat gezondere dingen vind ik redelijk vettig daar. 's Avonds tijdens het stappen vaak frisdrank.. Verder ben ik daar ook altijd te laat uit bed om en te lunchen en te ontbijten, of nouja in normale hoeveelheden.
Nu sta ik daar ook wel zo'n 8 uur per dag, en kan ik ook best wat binnen krijgen, maar het kan beter. Hopelijk heb ik straks in mn appartement internet en kan ik jullie een beetje op de hoogte houden en wat steun zoeken En tenslotte, ik kan me daar een maand lang niet wegen, al is dat misschien maar goed ook
Armaris
Geplaatst: 19-07-09 12:44
lisje, waar ga je heen? Ik heb dat gemist geloof ik : Fijn dat het zo goed ging Plien Eind augustus ga ik ook En dan moet ik examen afleggen Leuke foto's suzz *Jaloers* Waar is katia nou?
lisje90
Geplaatst: 19-07-09 12:49
Ehm Ameland, eerste regel, vorige bericht Een maand voor vakantiewerk
Paulien je bent weer terug Fijn dat je het zo leuk hebt gehad !
Siz; he gatsie wat een vieze foto's:') Fijn dat het zo leuk was! Geen last meer gehad van enge mannen?
Ingrid toch nog een drukke dag op het werk gehad.. gister was het bij ons ook erg flagerig.. erg vervelend is dat!!
Lis'; * schop!! * Je kan dan als avondeten toch ook een salade maken? of zit daar niet veel in? Probeer gewoon zo veel mogelijk gezond te eten!
Jezzi; er is edd genoeg te doen maar wou persee rijden omdat ik er al 3 dagen niet op had gezeten en juist van mn instructrice huiswerk op had gekregen waar ik erg graag mee wou oefenen.. Ik reed namelijk eerst altijd met een te strenge hand.. vooral rechts.. Dat is er nu zo goed als uit, af en toen als het mis gaat wil hij nog wel eens te streng worden maar het gaat al stukken beter.. Nu heb ik remy eerst een poos gewoon met druk gereden, en bezig geweest met buigen, mijn houding, enz.. Nu heb ik dus woensdag als "huiswerk" opgekregen om te oefenen met "spelen" Zodat remy aan de teugel gaat lopen, en haar rug gaat ontspannen en meer gaat dragen.. Dit heb ik dus vandaag geoefend en het ging super ! Ze liep echt zo fijn!! en als ze dan ontspannen is heb ik ook helemaal niks meer in mijn handen en kunnen we ontspannen onze oefeningen doen
En heb geen last van mn knie gehad gelukkig, dus ben weer blij!!
Heel verhaal
lisje90
Geplaatst: 19-07-09 13:17
@Amarins, kan gebeuren toch Patricia, ja dat is indd wel een goeie, denk ook dat zelf wat vaker koken en dan mn eten meenemen daar beter is..