[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:58

Dat kan ik me ook wel voorstellen dat je dan even 'opgelucht' bent. Dat heb ik ook wel eens als ik het eigenlijk razend druk heb.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:58

het klopt dat het idee van willen stoppen met vlagen komt, maar het is nu een vlaag van 4 maanden en dan is er toch eigenlijk geen sprake van vlaag of bevlieging meer

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 23:10

Wat moeilijk, Angelique Ach gut
2 jaar geleden heb ik dezelfde keuze moeten maken... ik heb toen mijn paard verkocht. Ik vond het niet meer eerlijk tegenover het paard en ik redde het echt niet meer. Alhoewel ik wel errug blij ben dat ik haar weer heb nu... maar toch...

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 23:17

Als 3x per week voor jou eigenlijk te vaak is en voor Noob te weinig, en het de komende 1,5 jaar niet anders zal worden, dan is stoppen een hele logische keuze die jou veel meer rust en ruimte zal geven. Ik ben het wel met Hans eens dat je je uitlaatklep niet zomaar moet opgeven. Mocht je echt stoppen met hem, dan zou ik zeker af en toe ergens een flinke buitenrit gaan maken. Ik kan me voorstellen dat je hem niet wil delen. Ik had er ook erg veel moeite mee om een bijrijder voor Jónas aan te stellen, maar het scheelt wel veel in mijn hoofd, zeker als ik een keer een dag niet kan. Dan voel ik me niet zo schuldig.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 00:16

Sizzy schreef:
Oh nee BA Scheve mond wat ontzettend kaa uu tee Verdrietig Denk er aub heel goed over na voordat je je enige ontspanningsmomentjes opgeeft (al twijfel ik er niet aan dat je er niet goed over na hebt gedacht!).

Heel veel sterkte de komende tijd. Ik weet hoe je je voelt als je een maatje verliest Ach gut

Ik kom net terug uit de stad, heb leuke sneakers gescoord. Is echt bijna onmogelijk om leuke sneakers te vinden. Alles is het net niet vind ik Haha!

Mijn dag verder vandaag:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: -
L: 2 bb met filet americain
t: appel
D: spaghetti met gehakt, rode saus en groenten en geraspte kaas

Ben gewoon m'n stukje speculaas van vanavond vergeten Clown haha, heb nu net mn tanden gepoetst, dus helaas!

Succes en sterkte morgen bij je vriendin BA! Ik denk aan je Ach gut

Welterusten chicks Dromen

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 00:26

Afbeelding

Afbeelding

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 09:32

Morning Gaaaap

Leuke foto's Machteld, sfeervol met die kleuren enzo!

succes vandaag Angelique Ach gut

heb foto's gekregen van vriendinnetje toen ik bij haar in Madrid zat, geloof dat er van de 50 foto's welgeteld 1 of 2 leuke bij zaten Clown
Afbeelding

straks richting school, zet mn planning later wel neer Lachen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 09:41

Leuke foto's!

Mijn dagplanning vandaag:
O: 2 geroosterde bb met filet americain
t: -
L: 2 bb met sandwichspread, kopje soep
t: 2 bb met sandwichspread/linesse (heb sollicitaties tot 20:30, dus moet even kijken wat ik met eten doen, vandaar de 2 boterhammen tussendoor)
D: ?

Bew: niks bijzonders, wat oefeningen 's avonds

Fijne dag allemaal! Lachen

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 09:44

morgen dames!!

mijn kater heeft het gebouw verlaten Haha! heb gistermiddag nog even een uurtje geslapen en toen voelde ik me weer goed.

zal even bijlezen

madeira wat raar, heb ik nog nooit van gehoord, idd crackers ofzo

ricardo opa welkom! hoeveel wil je nog afvallen?
ik ben nog half in de beginfase, ben al een half jaar aan het afvallen met als succes dat er nog maar 17 kilo af zijn Huilen niet zoveel fordering dus
oehh een 2.4 is niet zo goed, maar goed leren dus Knipoog

angeliqeu jeetje wat een moeilijke beslissing, snap hem wel maar je gooid nu wel je ontspannings momenten de deur uit.

Ellen een schopje, geef me ook maar eeen hele harde terug 1tje die ik nooit meer zal vergeten als het kan

nou dames ik heb echt een onvergetelijke schop nodig!!
mijn hele schema is in de soep gelopen, de laatste 3 dagen heb ik niks anders als gezondigd Huilen Nagelbijten / Gniffelen
gisteravond lang met vriendlief zitten praten over wat we nu moeten doen, het blijft erg moeilijk en eigenlijk komen we er niet uit. zijn hart en verstand zegt houden terwijl mijn verstand zegt weghalen hoe moeilijk het ook is. hij begint me zelfs een beetje te chanteren op een lieve manier. nouja niet echt chanteren maar meer te overtuigen. blijft lastig heb met vlagen ook erge last van buikpijn.
ga vandaag weer streng met mijn planning bezig! het moet gewoon lukken

o: 2 broodjes, 1 met kaas, 1 met filet american
t: nog twijfelachtig denk een rijstwafel
l: komkommer/ tomaat salade met knoflook dressing
t: zal er wel bij inschieten
a: stampot zuurkool, of hollands pannetje (wortel) als ik naar buiten kijk of buiten ben dan denk ik boerenkool dus allemaal nog erg twijfelachtig.

verder viel mij enorm op dat ik weinig variatie in mijn dagen heb, het is eigenlijk alleen het avondeten wat varieerd. moet vanmiddag echt naar de winkel fruit halen dat mis ik enorm in mijn planning. wat vinden jullie? nog enkele variatie tips?
'k moet waarschijnlijk werken vandaag, maar gister ben ik ook gebeld door zussie dat de baan gesloten was dus wij ook.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 09:45

wat een leuke foto's allemaal en bedankt voor de sterke-wensen.

voor vandaag:
o: yoghurt met fruit 'n fibre
t: 3 mandarijntjes
l: 3 krackers smeerkaas
t: 3 mandarijntjes
a: wokschotel

weet niet of het gaat lukken vandaag. ben kostmisselijk van de stress

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:00

Heb je een beetje kunnen slapen Angelique?

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:15

Leuke foto's! Lachen

Echt verschrikkelijk lastig hoor Angelique! Ik snap helemaal hoe je je voelt... Is er ook niets te schuiven met je werk/studie zodat je misschien ietsje tijd kan maken voor Noob? Want ja het is wel je uitlaadklep, en anders bestaat je levens straks bijna alleen nog maar uit werken/studie... dat is ook niet vol te houden... Maar snap dat het nu ook een gestress is, en je dan een schuldgevoel hebt omdat je niet de aandacht/beweging kan geven die Noob nodig heeft..

zo ik ben vanmorgen gewoon half6 opgestaan.. en heb er 40 min ipv 20 min overgedaan naar mn werk op de scooter... Heb heel zachtjes gereden, want je ligt echt zo onderuit.. Had echt kei veel kleding aan haha maar heb t niet koud gehad Knipoog scheelt ook dat ik de helft zachter reed dan normaal..
Maar ga nu ook echt niet heen en weer naar stal. Ben nu vrij tot 15u maar ja blijf toch maar hier..
Ben ik ook mn laptop vergeten, en sleutels.. staan nog in de schuur..
En vanavond proef les hiphop streetdance maar weet niet of ik daar heen met die weer Moet ik heel dag eind weer naar huis..

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:21

Goedemorgen snoepjes Lachen

Allereerst een dikke knuffel voor Angelique. Begrijp dat je je k u t voelt, maar ik denk wel dat dit beter is. Als je moet stressen om je te ontspannen gaat er iets niet helemaal goed denk ik.. Het is nu een poosje erg druk, maar dat klaart straks wel weer op. Ja Ach gut

Als tweede ook een dikke knuffel voor Pashon. Jeetje, wat een moeilijke situatie. Helemaal omdat je vriend het zo graag wilt houden. Kan hier ook moeilijk wat over zeggen, dat is echt helemaal aan jullie (jou vooral)

Leuke foto hoor Ingrid! Ik ben ook totaaaaal niet fotogeniek, op de 100 foto’s kom ik er misschien 1 of 2 leuke tegen. Haha!

Machteld: ook mooie foto’s hoor Ja

@Siz: Dat had ik van de zomer. Kon echt NERGENS fatsoenlijke sneakers vinden. Alles leek op elkaar, in alle winkels dezelfde schoenen en alles was het net niet. Uiteindelijk wel geslaagd, maar wat een karwei. Haha!

O: brinta met geitemelk, honing en krenten. Actimel
T: Chiquita smoothie
L: 2x volkoren met iets lekkers Tong uitsteken
T: Snelle Jelle kruidkoek
D: ?
T: Yoghurt

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:30

@ Angelique, ik vind het moeilijk beslissen van hieruit of je Noob op moet geven ofniet..
Ik wens je wel sterkte toe met alles!!

@ Pashon: *schop**schop**schop**schop**schop**schop**schop**schop**schop**schop**schop*

Deze vergeet je nooit weer.
Een dagplannig zet ik later wel even neer.
Ga even bekvechten met mijn schoonzus Knipoog
Ben het zat. hele verhaal kan via pb Knipoog
Zij zit namelijk ook op bokt..

SuSemJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:33

Goedemorgen allemaal!

@BA Ik heb van t voorjaar ook de beslissing moeten nemen om m'n paard te verkopen, oa wegens tijdgebrek, maar ook financieel trok ik het niet meer, en ik was behoorlijk bang voor m'n paard, dus dat maakte de keuze wel wat minder moeilijk...maar het is en blijft een lastige keuze...

Mijn dag:
O: glas goedemorgen light (had een beetje haast)
T: 2 wb hagelslag (was het enige wat ik nog in huis had)
L: weet ik nog niet
T: 3 mandarijntjes
D: Moet nog boodchapjes doen..

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:34

Wendy15 schreef:
Doei!
Ik meld me ook weer eens Bloos
Hou het diëten telkens niet goed vol Bloos Maar op zich eet ik over het algemeen redelijk gezond Ja Voor een aantal jaar terug woog ik 96 kilo Bloos Toen ik mijn paardje kreeg ben ik eerst gaan afvallen. Met gezonder eten en veel water drinken en een paar keer per week licht sporten ben ik afgevallen tot 74 kilo. Dat gewicht heb ik een aantal jaar vast kunnen houden (deed ook paardenhouderij en natuurlijk de hele dag bezig met stage enzo). Nu doe ik eigenlijk niks meer aan sport oid Bloos Maar merk dat ik in ongeveer een jaar tijd maar 2 kilo aangekomen ben en daar op blijf hangen. Al ga ik weer fanatiek sporten en op mn eten letten dan kom ik weer op die 74 kilo en blijf daar hangen. Dat vind ik heel frustrerend en dan na een paar weekjes is de motivatie weer weg omdat ik geen verbetering zie Bloos Iemand hier die me tips kan geven? Lachen (ik weeg nu dus ongeveer 76 kilo bij een lengte van ongeveer 1.76m Lachen ) Hoef niet superslank te zijn, maar wil graag rond de 68/70 kilo wegen Lachen

Mijn dag gister:
9.00 1 bruine boterham met boter en kipfilet en een kopje koffie met melk en 2 schepjes suiker Bloos
12.00 1 bruine boterham met boter en kipfilet en een kopje warme chocomelk
17.00 een broodje kroket en een warme chocomelk Bloos (was als groom op menwedstrijd in de manege en had het zoooo k-k-koud Nagelbijten / Gniffelen )
19.30 een bordje met van die diepvriesmix met aardappeltjes en worteltjes en sperziboontjes even gebakken.
Verder water gedronken Lachen

Ben vanmorgen op de weegschaal geweest en was 75,8 kilo Lachen

Heb al in tijjjjden niet echt gesport Bloos Zit te denken om voor de volgende maand een maandabbo op de sportschool te doen en dan gewoon 3 of 4 keer in de week heen te gaan Lachen En tot die tijd thuis op de stepper en lekker fietsen op de mountainbike Lachen

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:36

ik vraag bij deze een pb aan!!!

nette dag wendy!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:41

Je mag je verhaal wel bij mij kwijt hoor meis! Lachen

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:44

Ha Wendy, eet je geen tussendoortjes?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:46

ook mijn pb staat open.

imre, heb wel redelijk kunnen slapen. ben wel echt heel misselijk. moet het ook nog telefonisch aan mirella vertellen omdat ik haar pas woensdag zie en ik het niet zo lang wil laten wachten nu ik eenmaal de beslissing heb genomen.
pivanti, heb vanaf september al geschoven met dagen en tijd, maar dat schuiven levert steeds veel stress op.

pff, als ik denk aan noob kan ik wel weer janken.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:47

nou ben vendaag vrij, de baan is gesloten. ga zo maar bij schoonpaps koffie drinken hij zou eerst oppassen maar dat hoeft nu niet meer, dan maar gewoon even op de koffie. dan zal alleen mijn ochtend tussendoortje erbij inschieten vrees ik.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:53

Wind schreef:
Ha Wendy, eet je geen tussendoortjes?

Normaal wel, maar zit totaal niet lekker in m'n vel (wat persoonlijke problemen en woensdagavond is gewoon even een deel van mn leven ingestort voor mijn gevoel Bloos ). Donderdag heb ik eigk niks gegeten en gedronken, vrijdag 1 boterham, zaterdag wel weer wat gegeten. En gister dan eindelijk weer een klein beetje ritme er in. Maar omdat ik me nu gewoon echt niet goed voel wil ik proberen door gezond te eten en te gaan sporten wat beter in m'n vel te gaan zitten zodat ik ook wat meer aan kan voor m'n gevoel Lachen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:55

benangelique: Ken het hele verhaal niet Bloos maar is het niet een mogelijkheid dat je met de eigenaresse van het paard overlegt dat je gewoon af en toe komt als je er de tijd en energie voor hebt? Lachen Dan ben je 'm niet helemaal kwijt, maar is de druk er wel af Lachen

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 11:03

Ik was even in je profiel aan het neuzen, Wendy, wat kan je mooi tekenen! Heb je geen paarden meer?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 11:06

Nagelbijten / Gniffelen Tnx! Bloos Haha!
Ja heb een paard Ja Al 6 en half jaar Haha! Een ijslander ruin, echt superlief beestje!
Zal straks wel even wat foto's laten zien Ja