Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:Oh nee BAwat ontzettend kaa uu tee
Denk er aub heel goed over na voordat je je enige ontspanningsmomentjes opgeeft (al twijfel ik er niet aan dat je er niet goed over na hebt gedacht!).
Heel veel sterkte de komende tijd. Ik weet hoe je je voelt als je een maatje verliest
Ik kom net terug uit de stad, heb leuke sneakers gescoord. Is echt bijna onmogelijk om leuke sneakers te vinden. Alles is het net niet vind ik![]()
Mijn dag verder vandaag:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: -
L: 2 bb met filet americain
t: appel
D: spaghetti met gehakt, rode saus en groenten en geraspte kaas
Wendy15 schreef:
Ik meld me ook weer eens
Hou het diëten telkens niet goed vol![]()
Maar op zich eet ik over het algemeen redelijk gezond
Voor een aantal jaar terug woog ik 96 kilo
Toen ik mijn paardje kreeg ben ik eerst gaan afvallen. Met gezonder eten en veel water drinken en een paar keer per week licht sporten ben ik afgevallen tot 74 kilo. Dat gewicht heb ik een aantal jaar vast kunnen houden (deed ook paardenhouderij en natuurlijk de hele dag bezig met stage enzo). Nu doe ik eigenlijk niks meer aan sport oid
Maar merk dat ik in ongeveer een jaar tijd maar 2 kilo aangekomen ben en daar op blijf hangen. Al ga ik weer fanatiek sporten en op mn eten letten dan kom ik weer op die 74 kilo en blijf daar hangen. Dat vind ik heel frustrerend en dan na een paar weekjes is de motivatie weer weg omdat ik geen verbetering zie
Iemand hier die me tips kan geven?
(ik weeg nu dus ongeveer 76 kilo bij een lengte van ongeveer 1.76m
) Hoef niet superslank te zijn, maar wil graag rond de 68/70 kilo wegen
Wind schreef:Ha Wendy, eet je geen tussendoortjes?