Nienke_ schreef:Er is iets heeeeel erg gebeurd![]()
Mijn weegschaal is kapot gevallen![]()
![]()
Nu kan ik mijn eten niet meer wegen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nienke_ schreef:Er is iets heeeeel erg gebeurd![]()
Mijn weegschaal is kapot gevallen![]()
![]()
Riëtte schreef:We hebben lekker geshopt vanmorgen. Die nieuwe weegschaal heb ik, is een soehnle met 3 jaar garantie. Begon al goed: weegt 1 kilo zwaarder als onze oude. Woog met kleren aan net 73 kilo. (en op de oude 72) Nou ja, kom ik ook wel weer overheen.
snoepen!

Ik denk altijd maar 'als je zondigt, doe het dan goed en geniet er van!' (dus geen schuldgevoel).

Niet echt gesnoept, hoewel ik de kandijkoek wel aangevallen heb, maar dat is nog net wat beter dan een pakje koekjes.
) Én een uur paardgereden. Kom uit op de 1500kcal. Hopen dat ik dat zo kan houden, maar dat zal wel niet. Ik heb vanavond nog verjaardag 

ladyjoy schreef:Oeee wat heb je allemaal gegeten Sokje?Ik denk altijd maar 'als je zondigt, doe het dan goed en geniet er van!' (dus geen schuldgevoel).
Ik heb steeds zulke nette dagen, en val eigenlijk niet af, dus ik had zoiets van... Lekker laten gaan!
Nienke_ schreef:Ben nu alvast aan het kijken waar we heen gaan op vakantie

....en een nieuwe zal wel niet in het verschiet zitten.
!!
) laat thuis van verjaardag, maar mijn biologische klok is niet op uitslapen ingesteld,
!
!!
, hihi!
!
:denice schreef:mijn gewicht is nu 69.9 en was 69, dus dat is wel mooi oliebol.
maar we gaan weer verder en ik denk dat ik het er zo weer af heb!
!Myra schreef:Beetje vreemd dagje, vandaag voor het eerst bij bios werken dus weet niet wanneer ik kan eten etc.
??ladyjoy schreef:Beweging: geen. Ik kan nog steeds helemaal niks doen Ik word er echt gek van. Aankleden is een hel, zitten/staan en lopen ook dus laat staan paardrijden/spinnen/buiten lopen Valt me echt zwáár tegen.
! Hopelijk gaat het allemaal gauw weer makkelijker
, dit is niet leuk!pianka schreef:Ik ga wentelteefjes eten
??Humphrey schreef:Vandaag was het voor mij weegdag:
vorige week zaterdag: 62.4 kg
vandaag: 61.9.
Dus weer een halve kilo eraf . Eigenlijk had ik verwacht dat het wel wat sneller zou gaan maar goed, ik val tenminste af. Dan doe ik er maar wat langer over.
, beter langzaam en gezond dan snel en alles er daarna weer aan Nienke_ schreef:Er is iets heeeeel erg gebeurd
Mijn weegschaal is kapot gevallen
als mijn weegschaal kapot zou vallen dan zou ik ook moeten
!
??
!
...
, heb niet het idee dat het helpt want het is al zo vaak gezegd, maar ik vind het gewoon echt onverstandig.... heb je de topics die in de 1e post van dit topic worden gelinkt, al eens GOED doorgelezen??)Nathalie84 schreef:Nu zie ik dat enkele van jullie doen hardlopen, lijkt me ook leuk. Hoe zijn jullie begonnen?
!
!!