Nienke_ schreef:Er is iets heeeeel erg gebeurd![]()
Mijn weegschaal is kapot gevallen![]()
![]()
Nu kan ik mijn eten niet meer wegen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nienke_ schreef:Er is iets heeeeel erg gebeurd![]()
Mijn weegschaal is kapot gevallen![]()
![]()
Riëtte schreef:We hebben lekker geshopt vanmorgen. Die nieuwe weegschaal heb ik, is een soehnle met 3 jaar garantie. Begon al goed: weegt 1 kilo zwaarder als onze oude. Woog met kleren aan net 73 kilo. (en op de oude 72) Nou ja, kom ik ook wel weer overheen.
snoepen!
ladyjoy schreef:Oeee wat heb je allemaal gegeten Sokje?Ik denk altijd maar 'als je zondigt, doe het dan goed en geniet er van!' (dus geen schuldgevoel).
Nienke_ schreef:Ben nu alvast aan het kijken waar we heen gaan op vakantie
denice schreef:mijn gewicht is nu 69.9 en was 69, dus dat is wel mooi oliebol.
maar we gaan weer verder en ik denk dat ik het er zo weer af heb!
Myra schreef:Beetje vreemd dagje, vandaag voor het eerst bij bios werken dus weet niet wanneer ik kan eten etc.
ladyjoy schreef:Beweging: geen. Ik kan nog steeds helemaal niks doen Ik word er echt gek van. Aankleden is een hel, zitten/staan en lopen ook dus laat staan paardrijden/spinnen/buiten lopen Valt me echt zwáár tegen.
pianka schreef:Ik ga wentelteefjes eten
Humphrey schreef:Vandaag was het voor mij weegdag:
vorige week zaterdag: 62.4 kg
vandaag: 61.9.
Dus weer een halve kilo eraf . Eigenlijk had ik verwacht dat het wel wat sneller zou gaan maar goed, ik val tenminste af. Dan doe ik er maar wat langer over.
Nienke_ schreef:Er is iets heeeeel erg gebeurd
Mijn weegschaal is kapot gevallen
Nathalie84 schreef:Nu zie ik dat enkele van jullie doen hardlopen, lijkt me ook leuk. Hoe zijn jullie begonnen?