Heb wel een MarleySpoon gehad maar daar misten vaak ingrediënten bij mij.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nelleke_ schreef:Hier krijgen de paarden de koriander![]()
Verder maak ik de salades juist wel en vul ze soms nog aan met een komkommertje of tomaatje, die heb ik toch standaard in huis. Wij zijn echte groente/salade eters.
Ik had overigens voorheen Ekomenu en later De Krat, alleen ik ben nu 35wk zwanger en de recepten hiervan moet je wat langer in de keuken staan dan HelloFresh, dus vandaar voor het gemak nu overgestapt naar HelloFresh. Ik vond de recepten en ingrediënten van de Krat wel van veel betere kwaliteit en lekkerder dus daar gaan we weer naar terug zodra ik bevallen en op de rit ben.
Kaka schreef:Mag ik een zijstapje doen en een vraag stellen over De Krat: hoe zijn de porties hiervan. Nu onze kleine man groter wordt, komen we er niet meer mee weg om voor 2 personen te bestellen en hem mee te laten eten. Alleen, een hele extra maaltijd erbij is echt nog teveel.
_Nelleke_ schreef:Kaka schreef:Mag ik een zijstapje doen en een vraag stellen over De Krat: hoe zijn de porties hiervan. Nu onze kleine man groter wordt, komen we er niet meer mee weg om voor 2 personen te bestellen en hem mee te laten eten. Alleen, een hele extra maaltijd erbij is echt nog teveel.
Porties zijn vergelijkbaar als die van HelloFresh alleen heb je vaak meer groente over. In elk geval in de Vega-krat, de vleeskrat kan ik niks over zeggen. Ik kon daar altijd nog een 4e dag wel een lekkere boerenomelet van maken of soep of ovenschotel of iets dergelijks. Het is ook niet zo afgepast als bij HelloFresh. Wel is alles streek/biologisch en van een stuk hogere kwaliteit dan HF. Alleen, vrijwel nooit iets voorgesneden en sausjes moet je vaak zelf maken (met ingrediënten die zij meegeven) dus vandaar dat het iets meer tijd kost. Je zou kunnen kijken of je, als je alle groente gebruikt, wel goed uitkomt met je kleine erbij. Ik woog wel netjes de porties af zoals in het recept.
Josien_ schreef:Iemand toevallig wel eens een recept ingevoerd in My Fitness Pal?
Net gedaan voor de Romige spaghetti met Broccoli, maar ik kom op een verschil van 180 Kcal minder uit.
Precies dezelfde producten invoeren is natuurlijk lastig, maar vind dit wel een groot verschil.
black_kelpie schreef:Josien_ schreef:Iemand toevallig wel eens een recept ingevoerd in My Fitness Pal?
Net gedaan voor de Romige spaghetti met Broccoli, maar ik kom op een verschil van 180 Kcal minder uit.
Precies dezelfde producten invoeren is natuurlijk lastig, maar vind dit wel een groot verschil.
Olie ook meegenomen in de berekening? Ik zet altijd gewoon wat op het blaadje staat in MFP, ik ben lui
Josien_ schreef:Iemand toevallig wel eens een recept ingevoerd in My Fitness Pal?