Hellofresh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Martine

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 12:28

De Krat hebben ze daar ook een gratis eerste probeerbox van :+

Heb wel een MarleySpoon gehad maar daar misten vaak ingrediënten bij mij.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 13:25

Nee die hebben nooit acties zoals hellofresh

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 13:50

Ik werd getipt via een vriendin. Die een gratis box had gekregen.

Wegens gezonder eten, wil ik wel eens kijken naar hellofresh. Maar ik kan vrijwel alleen kortingscodes vinden van €20.

Ik ben best een lastige eter, maar wegens dieëten is het beter om meer verse producten tr maken.

Iemand die toevallig meer korting weet te vinden?

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 14:10

_Nelleke_ schreef:
Hier krijgen de paarden de koriander :+

Verder maak ik de salades juist wel en vul ze soms nog aan met een komkommertje of tomaatje, die heb ik toch standaard in huis. Wij zijn echte groente/salade eters.

Ik had overigens voorheen Ekomenu en later De Krat, alleen ik ben nu 35wk zwanger en de recepten hiervan moet je wat langer in de keuken staan dan HelloFresh, dus vandaar voor het gemak nu overgestapt naar HelloFresh. Ik vond de recepten en ingrediënten van de Krat wel van veel betere kwaliteit en lekkerder dus daar gaan we weer naar terug zodra ik bevallen en op de rit ben.

Mag ik een zijstapje doen en een vraag stellen over De Krat: hoe zijn de porties hiervan. Nu onze kleine man groter wordt, komen we er niet meer mee weg om voor 2 personen te bestellen en hem mee te laten eten. Alleen, een hele extra maaltijd erbij is echt nog teveel.

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 15:01

Saaams als je je e-mailadres PB't geef ik je in mijn account op voor een gratis box.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 15:28

Kaka schreef:
Mag ik een zijstapje doen en een vraag stellen over De Krat: hoe zijn de porties hiervan. Nu onze kleine man groter wordt, komen we er niet meer mee weg om voor 2 personen te bestellen en hem mee te laten eten. Alleen, een hele extra maaltijd erbij is echt nog teveel.

Porties zijn vergelijkbaar als die van HelloFresh alleen heb je vaak meer groente over. In elk geval in de Vega-krat, de vleeskrat kan ik niks over zeggen. Ik kon daar altijd nog een 4e dag wel een lekkere boerenomelet van maken of soep of ovenschotel of iets dergelijks. Het is ook niet zo afgepast als bij HelloFresh. Wel is alles streek/biologisch en van een stuk hogere kwaliteit dan HF. Alleen, vrijwel nooit iets voorgesneden en sausjes moet je vaak zelf maken (met ingrediënten die zij meegeven) dus vandaar dat het iets meer tijd kost. Je zou kunnen kijken of je, als je alle groente gebruikt, wel goed uitkomt met je kleine erbij. Ik woog wel netjes de porties af zoals in het recept. :9

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 17:40

Ik heb dankzij een bokker de eerste box aangevraagd en een menu gekozen voor volgende week. Woeh *\o/*

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 18:26

Bij het gebruiken van de ing punten, hoef je toch niet je lidmaatschap op te zeggen? Deze kan je gewoon gebruiken ondanks dat het je 2e box is?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 18:55

Even een vraagje over de app, ik heb laatst een gratis box besteld en deze afgelopen zondag ontvangen. De komende weken had ik de box al gepauzeerd. Nu wilde ik mijn lidmaatschap opzeggen, maar dit geeft de app aan:
Afbeelding
Helemaal niks dus :+ Ligt dit aan mijn app? Of moet ik ergens anders zijn? Ik dacht hier eerder namelijk een knop "lidmaatschap opzeggen" gezien te hebben.

Edit: Nevermind, via de website lukt het wel _O-

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 19:42

Fenneeee schreef:
Bij het gebruiken van de ing punten, hoef je toch niet je lidmaatschap op te zeggen? Deze kan je gewoon gebruiken ondanks dat het je 2e box is?

Ja, dat maakt niet uit!

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 20:27

_Nelleke_ schreef:
Kaka schreef:

Porties zijn vergelijkbaar als die van HelloFresh alleen heb je vaak meer groente over. In elk geval in de Vega-krat, de vleeskrat kan ik niks over zeggen. Ik kon daar altijd nog een 4e dag wel een lekkere boerenomelet van maken of soep of ovenschotel of iets dergelijks. Het is ook niet zo afgepast als bij HelloFresh. Wel is alles streek/biologisch en van een stuk hogere kwaliteit dan HF. Alleen, vrijwel nooit iets voorgesneden en sausjes moet je vaak zelf maken (met ingrediënten die zij meegeven) dus vandaar dat het iets meer tijd kost. Je zou kunnen kijken of je, als je alle groente gebruikt, wel goed uitkomt met je kleine erbij. Ik woog wel netjes de porties af zoals in het recept. :9

Thanks!

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 18:00

Account weer ff geactiveerd O:) gelijk weer 50% korting en dan een lekkere brood en quiche erbij bestellen omdat het gewoon kan :)

Wat een luxe, moet alleen ff wachten want de week van 19 april sprak mij wel aan.

Vandaag Chili con carne uit de slow cooker.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 21:37

Ik wilde vandaag de orzo eten.
Zat er geen orzo in de zak :+ flink balen want had er echt zin in. Maar vervangen door risotto. Wel een berichtje naar hello fresh gedaan want dit is box 9 van de 25 waarbij het mis gegaan is.
Ze beloven maar weer beterschap dus we gaan het zien. Heb dit keer ook een flinke vergoeding gehad, niet alleen het missende ingrediënt.

Ik gebruik vaak kortingen dus heb t idee dat ik niet mag klagen, maar desondanks heel irritant :=

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 11:12

Iemand toevallig wel eens een recept ingevoerd in My Fitness Pal?
Net gedaan voor de Romige spaghetti met Broccoli, maar ik kom op een verschil van 180 Kcal minder uit.
Precies dezelfde producten invoeren is natuurlijk lastig, maar vind dit wel een groot verschil :P .

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 11:19

Josien_ schreef:
Net gedaan voor de Romige spaghetti met Broccoli, maar ik kom op een verschil van 180 Kcal minder uit.
Precies dezelfde producten invoeren is natuurlijk lastig, maar vind dit wel een groot verschil :P .

Olie ook meegenomen in de berekening? Ik zet altijd gewoon wat op het blaadje staat in MFP, ik ben lui :+

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 11:25

black_kelpie schreef:
Josien_ schreef:

Olie ook meegenomen in de berekening? Ik zet altijd gewoon wat op het blaadje staat in MFP, ik ben lui :+

Yes de olijfolie ook!
Ja doe ik normaal ook, maar dacht ik zet eens alle ingrediënten erin :Y) .

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 11:29

Josien_ schreef:

Dat heb ik ook regelmatig :+ Waarom zou iemand minder invullen?
Ik verhoog dan gewoon mijn portiegrootte zodat we op dezelfde kcal uitkom.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 11:40

Oeh ik kom me hier ook melden! At zelf al regelmatig Hellofresh bij de schoonfamilie, en nu hebben we thuis een eerste gratis box gekregen.

Gister de eerste maaltijd gegeten, de Freekeh met spinazie en pittige harissa, die was echt heel lekker! *\o/*

verder krijgen we nog de romige spaghetti met broccoli, parelcouscous met kippendij en de kabeljauwfilet deze week.

Ben ook benieuwd of de porties voldoende gaan zijn, wij zijn grote eters, mijn schoonfamilie zijn kleine eters (die hebben altijd meer dan genoeg haha).
Gister aten we maar met 3 en hadden we een gerecht voor 4, denk dat de 4e nog net had kunnen mee-eten maar het was niet heeel ruim :P

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 11:42

Ik heb er al best wat ingezet in MFP. Maar gewoon van het blad van Hellofresh overgenomen.
Het blijft toch een schatting.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 18:34

Wij vanavond de gyrosreepjes met courgette ipv paprika :+ voor herhaling vatbaar!
Afbeelding

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 18:54

Hier vanavond de Kabeljauw! Dit was een flinke portie met de aardappeltjes er bij!

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 21:15

Hier de Aziatische wraps met biefstukpuntjes. Ik vond 'm lekker, makkelijk maar wel erg weinig. De eerste keer dat ik dat dacht.

Voor komende week gepauzeerd... Was veel niet mijn ding, moest echt zoeken naar 3 lekkere recepten. En wil wel beetje balans, dus niet teveel pasta etc. Dus even op pauze nu. Week erop proberen we Marley spoon ook eens. Ook via een actie.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 21:24

Wij hadden de kipworstjes met rode pesto aardappeltjes. Echt super lekker!

Wij eten morgen de Aziatische wraps. Ben benieuwd.

We moeten er wel aan geloven wat betreft komkommers. Er zaten er 3 bij haha.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 21:29

Hier ook Aziatisch, maar dan de parelcouscoussalade met kippendijen :j

Was lekker, en meer dan genoeg :+
Wel echt een fris / zomers gerecht, paste goede bij het weer van vandaag haha

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 21:29

Zou het komen omdat ik voor drie personen bestel dat ik altijd zo enorm veel groente/aardappelen krijg?