Ik ben weer op de toetjes-toer

Hier in huis is dit probeersel helemaal goedgekeurd:
1 liter kokoscrème/melk (zelfde als ik eerder over vertelde)
custardpoeder (zoveel als nodig om in te dikken)
cacaopoeder (ongeveer 7 theelepels)
2 overrijpe bananen
maple syrup of agave siroop (zoveel als lekker voor de zoetekauwen onder ons

kaneelpoeder (ongeveer 2 theelepels)
evt. kokosrasp (ongeveer 2 eetlepels)
Breng 750 ml kokoscrème rustig tegen het kookpunt aan, zet het vuur laag en voeg stukje bij beetje zoveel custard toe als nodig is om goed dik te worden. Blijf goed roeren om te voorkomen dat er klontjes ontstaan.
Voeg de twee bananen in stukjes toe en sla kapot met de garde (voor stukjes banaan) of gooi ze eerst even in de blender. Om het zoeter te krijgen kun je naar smaak maple syrup of agave siroop toevoegen.
Zet een natte vorm of kom klaar en bestrooi de onderkant met kokosrasp.
Gooi ongeveer driekwart van de custard in de kom of vorm, meng licht met wat kaneel en zet even weg.
Meng vervolgens de cacaopoeder met de overgebleven custard en giet het over de eerdere hoeveelheid in de vorm, tot de rand. Zet ca. 3 uur te rusten in de koelkast.
Meng als je het wil opdienen de 250ml overgebleven kokoscrème (ik schud het pak minder, want de dikke hoeveelheid zit meer onderin en klopt beter op) en siroop (of suiker als je geen siroop wil, of deze op is

Gooi de pudding op een bord en garneer met de slagroom - let op, deze zakt relatief snel uit als hij niet gekoeld is, dus snel opdienen of even terug in de koeling