Ik woon sinds kort op mezelf en na een slopende introductie week en een halve week bij mijn ouders is het nu echt zover dat ik mijn eigen maaltijden ga koken. Best lastig, vooral wat je gaat koken, na 18 jaar gevoed te zijn door mama.
Het ziet er niet super lekker uit, maar dat was het wel! Het is tagliatelle met pesto en cherrytomaatjes.
Voor jezelf koken is echt iets wat je moet leren maar je hebt het ook snel genoeg onder de knie! Ik kan je wel een PB'tje sturen met wat basistips als je wilt, her en der verzameld en heb er zelf altijd wel veel aan gehad
Vind dat altijd een leuke website, maar ik vind heel veel van de dingen/recepten die erop staan echt heel duur en ingewikkeld voor een studentenmaaltijd. Ik woon nu weer even thuis maar toen ik op mezelf woonde had ik vaak niet echt zin om meer dan 10 minuten in de keuken te staan, of meer dan een euro aan mijn eten uit te geven
claudiadvx
Geplaatst: 06-09-16 20:19
Emmaa_ schreef:
Voor jezelf koken is echt iets wat je moet leren maar je hebt het ook snel genoeg onder de knie! Ik kan je wel een PB'tje sturen met wat basistips als je wilt, her en der verzameld en heb er zelf altijd wel veel aan gehad
Lunch, 2 crackers met tonijn in Light mayonaise op smaak gemaakt met een fijn gesnipperd uitje, zilveruitjes, halve appel en een beetje grove zeezout en grove zwarte peper.