Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyII schreef:Wat balen M_D_H dat er op zo'n beurs zo weinig te krijgen is... Ik was onlangs op een congres, práchtige locatie, hadden ze kipnuggets en kroketten bij de lunch...
Ik nog gevraagd of ze iets voor me konden doen, neehoor! En mijn werkgever maar dik betalen ervoor. Zo jammer...
Kan iemand het recept van die flammkuchen geven? En zou je die ook zonder oven kunnen maken? Ik heb geen oven maar ben wel zeer creatief op 't gasfornuis hoor..
Voor in de trein inderdaad wat stukjes/ plakjes vlees met bijvoorbeeld komkommer. Als je de juiste bakjes hebt en je lust het (dit deed mijn moeder altijd) gewoon yoghurt met blauwe bessen meenemen.
Vanmorgen ontbeten met omelet (2eieren) met cervelaat en een klein beetje komkommer met veel rookvlees. Ik zat zo lekker van die rookvlees te snoepen dat het pakje maar op moest
CK88 schreef:Hier ook weer even een berichtje. Zoals ik had gezegd was koolhydraat arm niks voor mij (last van de darmen) Dus ik doe koolhydraat beperkt. Ik neem avondmaaltijden met weinig koolhydraten, en heb al maanden geen deegwaren of aardappel gehad.
Dagje van mij:
O: Franse kwark met aardbeien, lijnzaad en aan handje noten of sojamelk met havermout met fruit en lijnzaad
M: Gebakken ei 2 stuks met 100 gram soepgroentes of 2 sneetjes zuurdesembrood of YAM glutenvrij brood met hummes of huttenkase
T: Pruimen, appel, mandarijnen of ander fruit
A: koolydraat arm recept zoals Koolraap stampot met huttenkase, spekjes en andijvie,
wokken met vis, kip en groente enze enze, ik heb een kookboekje gemaakt met leuke recepten, ik kan het de interesseerden mailen.
T: Wortels/komkommer/tomaatjes/bleekselderij met hummes, of komkommer met tonijn, of rauwkost.
Mijn lichaam doet het hier het beste op, en in het weekend neem ik rustig een zakje chips of een stuk chocolade, een ijsje enze.
Met uit eten gaan eet ik gewoon alles, en 1x in de 2 weken doe ik een patatje.
EsterW schreef:en b) geleidelijk aan afvallen. Dat laatste schiet nog niet op: 1 kg in twee weken... Geleidelijk is leuk, maar dit is me iets te langzaam.