En daarna 3 dagen bezig geweest met de keuken opruimen

Ik denk dat ik morgenmiddag wat ga bakken, we hebben een vergadering met de buren..
Denk koekjes of cake ofzo, lekker makkelijk uitdelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suuszels schreef:Ojee, balen dat je de eieren was vergeten Nadir!
Ik had gisteren niks meer gemaakt, was te moe dat toen ik uit mijn werk kwam dacht "sorry buren"
Wel iets gehoord dat ik binnenkort wil gaan proberen, Brokking, een soort hazelnootgebak maar het schijnt typisch Dordts te zijn
Lekker FuGeLiCu, mini-appeltaartjes!
arans schreef:De eerste ziet er lekker uit! De tweede heb ik zelf ook gemaakt en die vond ik juist wel erg lekker met zoveel kokos
_Mara_ schreef:@Fugelicu: appeltaartdeeg is uitermate geschikt voor koekjes bakken idd! Mooi dat de mini appeltaartjes ook weer gelukt zijn, moet ze toch ook zelf maar eens proberen. Doe je ze dan in een papierenmuffinvormpje in de muffintray of gewoon de tray invetten en dan het deeg erin?
FuGeLiCu schreef:_Mara_ schreef:@Fugelicu: appeltaartdeeg is uitermate geschikt voor koekjes bakken idd! Mooi dat de mini appeltaartjes ook weer gelukt zijn, moet ze toch ook zelf maar eens proberen. Doe je ze dan in een papierenmuffinvormpje in de muffintray of gewoon de tray invetten en dan het deeg erin?
Ik doe zelf altijd papieren muffinvormpjes in de muffintray en "druk" daar zegmaar het deeg in. Het lijkt dan even of de vormpjes helemaal uit model gaan, maar als je ze na het bakken uit de vorm haalt, valt dat heel erg mee. Ik ben bang dat als ik het deeg zo in de tray doe, de taartjes er niet mooi uit komen en ben bang dat ze dan sneller uitdrogen. Bovendien ziet het er wel vrolijk uit in gekleurde vormpjes