Ten eerste allemaal bedankt voor jullie lieve reacties op mn ontwerp!!

Francis schreef:Zoals gezegd, erg lastig te beslissen. Zo van papier krijgt die van Ashleey de meeste stemmen, ik kan dus nu zeggen dat zij hem gewoon mag maken en in ieder geval de vrijkaarten wint. Dat de taart ook werkelijk gebruikt gaat worden staat daarmee overigens nog niet vast (hangt denk ik ook een beetje van de uitvoering af). Maar ik kan me voorstellen dat zowel Polivy als MamaMiesje een leuk ontwerp in't hoofd hebben wat ze toch zouden willen laten zien. Als dat zo is kunnen we ook nog een 'dummy-ronde' doen om te kijken hoe de papieren versies in het echt uit pakken. Maar goed, jullie hadden niet voor niets eerst een papieren versie gestuurd dus als dat (te) veel werk is hoeft dat wat mij betreft niet. Dan gaan we voor de taart van Ashleey.
Wauww! Super zeg!!

Francis schreef:Op zich was er geen 'verplichting' hoor, als je de taart niet zelf kon of wilde leveren was alleen het ontwerp vrijgeven voor gebruik door een locale bakker ook goed. Dat heb ik ook gelijk aangegeven in't begin. Dat je een dummy of echte taart beter kunt beoordelen dan een tekening ben ik helemaal met je eens, maar het was een vrije keus om het ontwerp in te sturen zoals je wilde. Men mocht ook een dummy of echte taart maken en die fotograferen maar iedereen heeft er voor gekozen een tekening in te sturen.
Zo veel 'verplichtingen' waren er dus niet, er was 1 belangrijke 'eis' en die was dat het geen 'kindertaart' mocht worden maar een echte bruidstaart moest zijn. Verder eigenlijk niet.
Maar dan nodig ik Ashleey bij deze dus uit om haar taart in't echt te maken (zoals gezegd, 1 laag of een kleintje is prima, zolang de elementen uit het ontwerp er uit komen zodat we ook echt kunnen zien wat ze bedoelde) en bij ons langs te brengen om haar vrijkaarten in ontvangst te nemen.
Echt super leuk!! Dat wil ik zeker gaan doen!
TinkerTom schreef:Dat bedoeld eik,
Je bent dat "verplicht" om de taart te maken als er een bruiloft is die jouw taart wilt hebben, persoonlijk zou ik het niet ok vinden als een bakker er met "mijn ontwerp" vandoor gaat, ik zou dat niets vinden dus ik zou de taart zelf willen maken en zelf willen leveren en kun je dus geen nee zeggen als je een bruiloft hebt met jou taart, snap je em?
als ik nu een aanvraag krijg van een bruidstaart kan ik ja of nee zeggen, afhankelijk van of ik tijd en zin heb...
Maar dit is geen kritiek alleen mijn eigen mening...de rest kan er natuurlijk anders over denken...

Oh nee.. dat wist ik ook voor de wedstrijd begon! Daar heb ik totaal geen problemen mee. 
Ik woon dan ook in het zuiden van Brabant en is dus totaaal niet in de richting! Dit was voor mij een goed alternatief!