Mayo schreef:Zojuist de foto's van de Valentijns cupcakes ontvangen welke ik had gemaakt voor een Bokker:
En ik ben er heel blij mee

of nouja was want ze zijn op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiekKiek schreef:Wat komen er een prachtige taarten voorbij!
@ Lightielight Misschien heb je hier iets aan voor je kevertaart:
http://www.collectie.legermuseum.nl/asp/page.asp?alias=strategion&view=strategion&id=i001936&
of http://www.the-blueprints.com/blueprints-depot/cars/vw/volkswagen-beetle-1200.gif
dancertje schreef:Hoi mensen moet voor mijn schoonma 25 cupcakes maken dus heb ik ongeveer uitgerekend wat ik denk kwijt te zijn wil der alleen de spullen tellen en zou ik hier op uit komen
Mix = 3,95/ 2 = 2 euro
Witte/huidskleur marsepein = 6,95 / 2 = 3,50
Bruine marsepein = 2,50 / 2 = 1,25
Kleurstof = 1,99 pak 0,25 cent voor alle cup cakes
Eieren = 1,20
Roomboter = 1,23
Poedersuiker = 0,58
Dus in totaal 2 + 3,50 + 1,25 + 0,25 +1,20 +1,23 + 0,58 =10 euro
zouden jullie er nog iets bij doen want het is voor 25 cup cakes maar wil ook niet dat er dadelijk moeilijk wordt gedaan over de prijs
Mayo schreef:Pff blijft toch altijd een klus die prijsberekening.
Ik heb nu alle productkosten uitgerekend +/- dan iig (ook nog erg afhankelijk of ze de Silhouette uitsteker van Steve Benison wat vinden of dat ze echt royal icing willen cq. stencils), brandstofkosten zijn berekend. Standaard weet ik echt nog niet.
Dan nog berekenen wat je er zelf aan over wil houden. Het is wederom enorm handig doordeweeksZe trouwen op een donderdag, dat betekend ook minstens 2 dagen vrijnemen van kantoor (dag van de bruiloft en de dag ervoor).
Aan het forum van DLT heb je ook niet veel, want daar lopen de p.p. prijzen van € 1,00 tot € 6,00 uiteen en over elke prijs is wel weer een bende forumleden verbaastIk wil er iig echt wel wat aan overhouden, want ondanks dat ik het leuk vind om te doen blijft het een soort van werk voor mij, want alles wordt aan de kant geschoven voor zo'n opdracht. Daarnaast is het geen vriendendienst, want ik ken ze niet. Ik wil onder de bakkersprijs blijven dat wel. Ik twijfel zo rond de € 2,75 á € 3,- p.p.