Bedankt, ben nu er mee aan de gang, Zijn er nog leuke dinge, die op de taart moeten gewoon, en niet te moeilijk te maken. Heb nu al 4 bloemetjes, maar kan bijna geen leuke figuren vinden op google en deleukstetaarten.
Ik wilde eigenlijk genieten van mijn laatste vakantie dag. In plaats daarvan ben ik weer gaan freubelen. Hierbij het resultaat Roze roos had ik gisteren al laten zien
ben vandaag bij de makro in nieuwengein geweest en ze waren het schap aan het maken voor onze bak hobby en ik kon het niet laten heb gelijk de 8 kleuren set gekocht voor 11.35 een figuurtje en marsepein 1:4 voor 5,49 dacht ik dus ze zullen het nu wel overal verkopen weet niet hoe het heleschap er uiteindelijk uit zal zien aangezien ze nog heel veel moesten plaatsen
wat ik hoor van iedereen is dat marsepein echt alleen voor bekleden is en niet om strikken mee te maken die zakken allemaal in
Lisette03
Geplaatst: 20-08-10 17:31
marsepein en tylose werkt niet, dat blijft gewoon zacht. Marsepein kun je wel mee boetseren etc, maar staande dingen heb je echt fondant voor nodig. Dat zou ik trouwens ook niet opeten, maar uitgeharde marsepein wil je ook niet eten hoor
LetsgoKelly
Geplaatst: 20-08-10 17:43
Zo leuk Heb ik nagemaakt uit het groene boekje van Tal Tsafrir.
Whaaaaaaaaaa die wil ik zo graaaaag! Iemand die het zou in willen scannen is mijn held!
Kinke
Geplaatst: 20-08-10 17:59
heb je dat boek via haar site besteld? meiden, ik krijg ook de bakkriebels nou heb ik geen idee wat handig is om aan te schaffen om een leuk begin te maken met taarten maken. Tijdens de workshop hadden we cake, stevige slagroom, vulling (confiture), een spatel, een klein kunststof deegrollertje, marsepein, kleurstof, uitstekers en suiker, veeeel suiker Bij lies cakeshop hebben ze een beginnersset, is dat een goede aanschaf? http://www.liescakeshop.nl/product_info ... cts_id=712
Ik kan eventueel wel zorgen dat 't gescand wordt. Dan maak ik er een pdf van. Maar die zet ik dan niet op internet maar mail ik door, want weet niet hoe het zit met rechten etc.