M'n zus was ze vergeten Nieuwe kans vrijdag in Eindhoven Gister ook al even heel ons magazijn bij de KV doorgezocht toen we klaar waren, helaas nog geen spoor van lepeleitjes hihi
s1993
Geplaatst: 13-03-14 21:34
Hmm, ik had een van mn vriendinnen uit Wageningen gevraagd of ze toevallig naar de trekpleister in Arnhem ging als ze bij dr ouders was, en toen is ze speciaal voor mij drie doosjes gaan halen Vetlief!
En nu zit ik lekker mijn eerste lepeleitje van t jaar op te eten
Ik zag ze toevallig vanmiddag staan! In 2 smaken. Melkvulling en cacao. Welke is het lekkerst?
Natasja__
Geplaatst: 14-03-14 18:27
Ik heb ze ook weer! (naja inmiddels nog maar 2… ). 'helaas' wel die met een bruine vulling. De witte is nog net was lekkerder. Maar ik mag niet klagen.
keona
Geplaatst: 14-03-14 19:44
dadelijk een eitje als toetje na het eten mmmmmm
shetties
Geplaatst: 14-03-14 19:50
Ik heb dinsdag 3 doosjes gehaald En heb er nog niet 1 op
Dankzij s1993 heb ik ook eitjes gehad Ze komen wel bij kruidvat! op 24 maart
Dallista
Geplaatst: 15-03-14 21:46
MarloesNatje, weet je of de hazelnoot variant ook bij het Kruidvat komt?
Ik zag namelijk dat alle varianten ook verkrijgbaar zijn op amazon Duitsland, en neig ernaar een bestelling te doen. Ben namelijk erg benieuwd naar de hazelnoot! (En is gratis verzenden, het gemak dient de mens!)
De hazelnoot komt niet in Nederland. Die hadden ze vorig jaar ook al in Oostenrijk,maar die zijn hier niet geweest. Trekpleister had ze ook niet en die hoort net als de Kruidvat ook bij de Watson (winkel)groep.
Och, als amazon het zo voor me oplost, vind ik het geen enkel probleem. Scheelt ook weer gesjouw en gezoek in de winkel. Maar hazelnoot? Jee, klinkt echt geweldig, wat jammer dat ik dat vorig jaar nog niet wist!
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 15-03-14 22:43
MarloesNatje schreef:
Dankzij s1993 heb ik ook eitjes gehad Ze komen wel bij kruidvat! op 24 maart
Dit bericht kan ik bevestigen! Ze staan in het magazine van 25 maart.