Verdorrie, ben net onderuit gegeleden met mn scooter Baal er echt van.. verder zelf alleen mn hand open, blauwe elleboog en knie open.. Maar scooter is wel wat beschadigd en horloge is flink kapot
Net ff lekker naar het strand gelopen (half uurtje of zo wandelen) en ff op het strand gelegen. Is grote kermis hier rond het strand haha kraampjes met van alles en nog wat (ook soort van gedroogde vis, zonder enige koeling in de zon, super ranzig!!!)
Net lekker ff in bad geweest, nu weer fris en fruitig
Hier schijnt de zon Heb nog een interessante test gedaan: http://www.fitforme.nl/voedingstest-stap1 Iew Siz, vieze man en vieze vis Knuf voor Patries! Kim, jee das niet niks mijn moeder wordt geopereerd aan haar hersenen ze heeft epilepsie/caverneus hemangioom
Ik kom net terug in appartement. We zijn gewoon uit eten geweest met de vicepresident van een of andere huge company waren we vanmorgen op gesprek geweest en hij nodigde ons uit om mee te eten. Lekker italiaans getint restaurant, heerlijk vers visje op en verrukkelijke voorgerechtjes (tomaat/pesto/basilicum, verse haring, lekkere salades) Was weer top dus
M'n maag is het helaas nog niet helemaal overal mee eens, biertje viel niet heel goed. Morgen vast over dan gaan we eens goed stappen hier. Schijnt wel lekker te zijn, discotheken aan het strand
Ik ga ook even wat eten en dan werken...zal wel weer vroeg thuis zijn, met dit weer
lisje90
Geplaatst: 18-07-09 10:47
Dag dames! Ben weer terug van mn oma, waren slechte dagen kwa eten, vooral gister met haar verjaardag maar heb het wel erg leuk gehad. Heb inmiddels ook alweer bijgelezen Sizzy moest ontzettend afzien Er had iemand een mooie vakantie in Kreta gehad. Wel appart overigens dat je je wcpapier niet gelijk kan doorspoelen. Verder ben ik volgens mij een paar mensen tegen gekomen die een beetje zijn afgevallen, gefeliciteerd! Patricia is 3 jaar bij haar vriend, gefeliciteerd daarmee. Verder hoop ik voor je dat je horloge te maken is.
Vandaag: O: wit bolletje margarine hagelslag L: 2 VK boterhammen, een met aardbij een met mager (?) vleeswaren (weet niet wat er in koelkast ligt) T: Meloen T: Ontbijtkoek D: ?
Sanne, waarschijnlijk te laat, maar toch een fijne vakantie meid!! Geniet ervan
Werk ze vandaag Ingrid
Vandaag heerlijk uitgeslapen allemaal, tot uurtje of 12. Daarna lekker ontbijt gaan halen, nu ff douchen en met z'n viertjes naar het strand
O: t: L: magere yoghurt met appel, kiwi en tropical muesli, een klein kontje met chocopasta (jaja ze hebben nutella hier ) t: ? D: ?
Bew: niks bijzonders wrs
bicci
Geplaatst: 18-07-09 13:06
hoi allemaal,
gister is het avond eten meergranen-pannekoeken geworden..jummie... had gemiddeld aantal kalorien op , teveel om aftevallen dus..maar niet zoveel om aan te komen..moet kunnen keertje
vandaag; O: pas rond 10uur 1 bruin pistoletje, met 20+ smeerkomijn (erug lekker trouwens..) 1 kaiserbroodje met 0,2% vet smeerkaas9btje yoghurt-achtig, kan het niet terug vinden in de kalorie-lijst,iemand iedee waar t dan onder valt?) T: niets..was laat ontbijt L: 2 moutboterhammen met halvarine en suikerloze jam halve komkommer, snack a jack choco T: btween choco -reep A: shoarma van kipfilet met kadetje Toetje: optimel choco-vla met creusly..
Madeira_
Geplaatst: 18-07-09 15:26
Heey meiden
Kom net terug van ponykamp. Was mega gezellig/leuk, maar ben nu wel brak
Heb op een hele lieve, grote/brede fjord gereden Omar. Hij is zo leuk.