@lana; aan antidepressive ben je sneller "verslaafd" dan je denkt... dus denk dat ie je daarvoor wil behoeden... zie het als compliment dat ie je een sterke meid vind en hou je koppie "koel" (makkelijker gezegd dan gedaan) tot de zomer, dan ben je weg! das jouw vooruitzicht! hou je taai meid!
Lana, wees blij dat je niet aan de antidepressiva hoeft, dat is echt geen wondermiddel, maar heeft wel veel bijwerkingen. Gelukkig maar dat de dokter dat niet zomaar voorschrijft, zeker niet als de oplossing kan worden weggenomen. Ik snap dat het voor jou moeilijk is omdat het nog wel even duurt voordat je weg kan. Maar probeer de positieve kanten van het leven te blijven zien.
Mijn dagje: O: brinta t: appel L: 2 bb met kaas t: Crackers met tonijnsalade A: pasta
Lana, visoliecapsules kunnen wat verlichting geven bij depressie.. Je kunt ook een psycholoog raadplegen, eventueel via verwijzing door je huisarts. Ik heb zelf goede ervaringen met bloesemtherapie, weet niet of je openstaat voor het alternatieve?
bedankt alemaal! ik moet dus gewoon wachten. chubby, bij een psycholoog ben ik al geweest. heeft neits uitgehaald. (ben beetje te "koel" in mijn kop ik bedoel dat ik gewoon denk van, de oorzaak moet veranderen, en niet aan mijn gevoel denk tijdens de gesprekken)
pff, ik heb echt weer zo'n vreselijke dip morgen zwemmen met vriendinen (je raad het al) ze zijn ale2 echt mooi (5 kg magerder) en ik voel me natuurlijk weer het lelijke eendje!
is iemand die lichter is dan mooier lana? het gaat toch om verhoudingen en vooral uitstraling? laat zien dat je een mooie meid bent, show dat aan de buitenwereld en ze zullen het allemaal geloven!
wij hier net een hele nare vergadering gehad. ben doodmoe en heb hoofdpijn.
iemand nog tips voor de bereiding van broccoli? heb aardappels in huis en tartaar om te combineren, maar heb daar totaal geen zin in, dus als iemand nog iets creatiefs weet....
Zwemmen vind ik ook altijd een drama Lana, daarom doe ik het ook niet meer Gelukkig heb ik het excuus van mijn ooroperaties, dus dat gebruik ik altijd gretig
Vandaag een prima dag.
O: Kom griesmeelpap met zoetstof, plakje volkoren ontbijtkoek T: Plakje volkoren ontbijtkoek L: 2,5 volkorenboterhammen, 1 met Zonnatura jam en 1,5 met smeerworst, plakje volkoren ontbtijkoek T: Magere yoghurt met een handje pure hagelslag D: Bruine bonen, zilverliesrijst + light appelmoes en iets van vlees. Als toetje een Activia yoghurtje
wil ook nog wel ff naar de super hoor. heb net even rondgeneusd op i-net en daar staan dan van die ingewikkelde recepten op. heb ik dan helemaal niets van in huis.
m ja het gaat over de uitstraling! ik krijg alleen maar goede commentaar, maar zie dat zelf niet! ik ben wel blij maar ja. en idd ik deed het niet meer. tot morgen dus
ilse, die operaties gebruik ik altijd als excuus voor het niet te hoeven duiken en onderwater zwemmen heb daar zo'n hekel aan (en kan ik mijn slechte conditie verdoezelen) maar voor de rest ben ik een waterratje,
lana, je moet maar zo denken over een tijdje ben je daar weg en idd je moet blij zijn dat je niet aan de antidepresieva zit want nu merk je er niet zo veel van omdat je er geen medicijnen voor krijgt en als je die medicijnen wel gaat gebruiken en je stopt ermee dan gaat je lichaam feller reageren het zit gewoon ook tussen je oren wat betreft medicijnen.
Zaterdag was heel netjes begonnen, niets gesnoept totdat het avond werd. Ik heb meer dan de helft van een zak chips opgegeten, was wel erg lekker. Zondag ging het ook fout, wel netjes ontbeten, maar toen weer chips (het laatste beetje uit de zak) en gezouten cashewnoten. 's Avonds nog wel salade genomen.
Vandaag: O: 2 bruine boterhammen met halvarine en vlokken (ga toch maar eens kipfilet kopen) L: 2 bruine boterhammen met smeerworst A: Ajam sate met gewokte nasi T: plak ontbijtkoek T: Salade met slasaus halfvol en pijnboompitten
Ik weet het, een erg mager dagje, maar was pas om 11 uur wakker, daardoor geen tussendoortjes op de dag. Beweging: Stal mesten, voer klaarzetten, paard gelongeerd, tijdens mijn werk nog 2,5 uur lopen. Genoeg dus...
Ik zit nu op 1259 kcal. En ik heb vandaag weer gezondigd. Waar moet dat heen met mij......Ik heb vandaag 1 tompouche en een slagroongebakje gehad. Die rommel moet gewoon mijn huis uit maar mijn hubbie sluit steeds weddenschappen af met succes en daarbij staat gebak op het spel. Ik kan het ook moeilijk aan de hond geven toch? Ik zei net al tegen hem: dat hij morgen voor 17.00 uur alles opgegeten moet hebben zodat ik er niet meer naar hoef te kijken. Hopelijk heeft hij dan zoveel gehad dat hij geen weddenschappen om taart meer afsluit.
Lana: Toen ik 16 tot 20 jaar was heb ik een tijd lang enorm gehyperventileerd afgewisseld met perioden dat ik zat was van alles om mij heen en dat alle pech aan mijzelf lag. Ik zat in een circel waar ik niet uitkwam en waarvan ik dacht dat ook niemand mij kon helpen. Ik dacht dat ik nooit meer kon lachen. Volgens de huisarts moest ik een dagboekje bij houden en al mijn frustratie opschrijven en na 2,5 week weer bij hem komen. Ik hoefde het boekje niet mee te nemen zodat al het gal wat ik spuwde door niemand anders gelezen werdt. Toen kwam ik erachter dat ik van hele andere dingen depressief werd dan dat ik in eerste instantie dacht. Het was toen niet in een keer over maar ik kon dingen wel beter plaatsen. Toen ik er middenin zat had ik dat niet zo door maar achteraf gezien wel. Ik vond het een hele vervelende periode en weet nog goed hoe ik me voelde. Maar inmiddels is het al weer een paar jaar geleden gelukkig en is alles nu prima in orde.
Ik ga vanaf morgen meer bewegen!!!! Ff bedenken hoe maar ik ga het echt doen hoor!
LJ: wat supergaaf dat je een eigen paardje gaat kopen Heerlijk zeg, dat die droom uit gaat komen! Ben heel benieuwd of er al iets leuks bij zit!
Ik zag hier trouwens te schattige link voorbij komen van die hondjes
Lana: Kop op hè, niet zo negatief over jezelf! Je mag er wezen en zo moet je ook denken!
Mijn weekend was beroerd, hoop gesnoept en gezopen Vanaf vandaag weer netjes, maar heb stageweek dus dat lukt altijd wel aardig Tenzij de kids komen trakteren natuurlijk, vandaag een minipuntje vruchtenvlaai op. Gelukkig is dat dan wel weer de meest gezonde vlaai