Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Guinevere schreef:Zo ik kom ook weer even langs. Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk wel schrik van hoe weinig sommigen eten ...
Ik ben nog helemaal niet afgevallen, maar ik ben veel gespierder dus dat was te verwachten. Ik vind al die spieren alleen helemaal niet zo mooi om te zien, maar ik wil ook niet stoppen met sporten. Iemand nog goede ideeën? Ik ben al meer gaan zwemmen in plaats van tennissen, maar ook daar word ik heel gespierd van ... en dat terwijl mijn vetjes koppig blijven zitten.
_Scarlet_ schreef:
Ik heb het idee alsof ik al zó veel heb gegeten, terwijl dat eigenlijk niet kan...
Had dus ontbeten met aardbeienvla, toen ben ik gaan hardlopen (8 minuutjes), daarna heb ik een bakje aardbeien gegeten.
Als lunch had ik een droog sneetje volkoren brood met 4 tomaten.
Toen heb ik nog een chocorijstwafel en een sinaasappel gegeten.
Kom in totaal nu uit op 334kcal, maar ik heb echt niet het idee dat ik mezelf tekort doe oid
Laura schreef:Beetje late reactie, maargoed
Als je op je vetverbranding wil concentreren ben je goed af met interval cardio. Bijvoorbeeld op een (spinning)fiets; 5 minuten opwarmen, 2 minuten hard fietsen en hoog in de hartslag, 5 minuten snel tempo fietsen, 2 minuten weer hard, etc.
Als je snel gespierd wordt ben je een mesomorph bodytype. Zoek daar maar eens op op internet in combi met fitness, krijg je ook veel goeie programma's.Verder zijn spieren alleen maar goed voor je vetverbranding
Wat je dieeet betreft kan je laag in de kh en laag in de vetten gaan zitten, in combi met veel proteine (vis, kip, kalkoen, ei) op het moment dat je dan gaat sporten verbrand je sneller vet. Dat trouwens niet langer dan twee weken volhouden. Voorbeeld is SB fase 1, en dan voor de training extra proteinen toevoegen. Succes!
Laura schreef:Jamy, post je eetschema eens? Misschien eet je juist al te weinig of verkeerde voedingsmiddelen.