Eefsel gefeliciteerd met je kind!
Ontbijt was weer havermout met banaan en lijnzaad

Bakje sla, kool, komkommer, tomaat, bonen en krenten

Diner was quinoa met paksoi en satesaus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
princequillo schreef:Oeh lekker zo’n wrap![]()
Ik heb nu al een tijdje iedere keer gekookt dus vandaag was het mijn vriend z’n beurt! Hij heeft bruine rijst met molokhia en kip uit de oven gebakken gemaakt, gemarineerd in yoghurt met kruiden.
[ [url=m/zKR86Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor wie het niet kent, molokhia zijn de bladeren van de jute plant, het lijkt erg op gehakte spinazie. Het wordt vooral in Egypte gegetenSuper gezond!
Jespri schreef:princequillo schreef:Oeh lekker zo’n wrap![]()
Ik heb nu al een tijdje iedere keer gekookt dus vandaag was het mijn vriend z’n beurt! Hij heeft bruine rijst met molokhia en kip uit de oven gebakken gemaakt, gemarineerd in yoghurt met kruiden.
[ [url=m/zKR86Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor wie het niet kent, molokhia zijn de bladeren van de jute plant, het lijkt erg op gehakte spinazie. Het wordt vooral in Egypte gegetenSuper gezond!
Interessant! Kende het niet. Waar kan je dat kopen?
Eefsel2109, nog gefeliciteerd met je kindje.
Exitium, geniet van je vakantie!
Eefsel2109 schreef:Ik moet er weer even inkomen om foto's te maken en het niet pas bedenken als het al bijna op isvanavond lasagnette
[ [url=m/jLassQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
JudithO schreef:Waanzinnige kip uit de oven met pasta en buiten beeld nog een flinke berg veldsla.
Ik heb de naam niet bedacht, zo staat hij op het recept. Maar hij smaakt ook echt waanzinnig, dus dit is een blijvertje!
[ [url=m/kgU41O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suliko schreef:Oeh @DieL_Zor, dat ziet er fantastisch uit! Was laatst van plan langs de Paardenkamp te fietsen en ook een pitstop bij het theehuis te maken, maar die was gesloten. Zo te zien moet ik dat binnenkort alsnog doen![]()
Gisteravond bij een vriendin, vegan quiche gemaakt met oesterzwam, prei en koolrabi en een salade
[ [url=m/4qewku.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vanavond, asperges met ei, peterselie en eronder zit een botersausje
[ [url=m/R5OD33.jpg]Afbeelding[/url] ]
pinto_1 schreef:Exitium schreef:[ [url=m/BsGLZS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moest er even over nadenken... (heb ik wel vaker met de Engels breakfast trouwens).![]()
Maar ziet er zo lekker uit dat ik hem toch een keer ga uitproberen.