Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:asjemenou schreef:Voor hello fresh rekende ik altijd 125 gram pasta ongekookt. Ik moest dus juist wennen aan de kleine porties.
Dat is behoorlijk ruim ja.
Over het algemeen is een portie 75/80 gram per persoon. (Volgens verpakking)
Josien_ schreef:Ik vind de portiegrootte wisselend bij Hellofresh. De wraps, tostada's pizza etc. Zijn aan de kleine kant. Pasta en rijst gerechten meestal precies goed en soms houden we iets over, maar dat is dan amper een halve portie meestal.
Als er iets over blijft is het meestal de simpele salade die ergens bij zit!
madeliefw schreef:Ik eet ook als ik dieet 40 gram pasta liefst volkoren, dus de porties in hellofresh zijn echt prima. Wij eten met 2 volw en 2 kleine kinderen voor 3 pers. Maar dingen als groente zit er altijd voor 4 pers in, ze doen geen halve courgette ofzo.
Die salades die ze met overgebleven groente maken zoals spinazie wat ook door gerecht heen moet doe ik standaard gewoon door het gerecht heen.
Es_ther schreef:madeliefw schreef:Ik eet ook als ik dieet 40 gram pasta liefst volkoren, dus de porties in hellofresh zijn echt prima. Wij eten met 2 volw en 2 kleine kinderen voor 3 pers. Maar dingen als groente zit er altijd voor 4 pers in, ze doen geen halve courgette ofzo.
Die salades die ze met overgebleven groente maken zoals spinazie wat ook door gerecht heen moet doe ik standaard gewoon door het gerecht heen.
Ja same. En een handje groente voor de konijnen. Al krijgen die ook standaard de koriander, die zijn blijkbaar gek op afwasmiddel