Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
haha
Dit was mijn 'gooi bij elkaar wat je kunt vinden recept' 

Staat op mijn -nog te maken- lijstje.
Kom op zeg, het gezelschap van een leuk persoon is toch zeker wel belangrijker voor je dan dat stukje vlees?
Magrathea schreef:Zelfs al met vegetarisch niet? Pfoe... Nu ken ik jouw vrienden niet maar als ik ergens niet welkom was omdat men per se vlees wilde eten en niet rekening wil houden met mij dan weet ik ook wel weer wat die vriendschap waard isKom op zeg, het gezelschap van een leuk persoon is toch zeker wel belangrijker voor je dan dat stukje vlees?
Echt, mensen voor wie dat niet geldt, hoef ik niet onder mijn vrienden
maar het gaat om het idee.
[BM] Vega(n) bokkers gaan snacken!
Cool man, gebruikte je suikerwater of behanglijm?
Hoewel het lieve mensen zijn groeide hun ego exponentieel in die tijd, dat was een beetje jammer. Ook verwijderden veel mensen ze van FB omdat ze dagelijks meerdere posts plaatsten met bio-industrie leed, filmpjes van kuikentjes in een grinder etc etc. Hoewel ik eens ben dat de lieve zachte aanpak over het algemeen niet zo goed werkt (aan een hooligan vraag je ook niet of hij alsjeblieft dat bushokje niet zou willen slopen, of in elk geval wil stoppen met de glazen intrappen en alleen de reclame-abri stuk te maken) is er ook een ander uiterste natuurlijk. Inmiddels zijn ze verhuist en komen ze bijna niet meer langs. Ik heb haar nog wel nu en dan gesproken voor lekkere vegan recepten, dat was wel leuk
maar dat compenseerde ik door geen vlees en vrijwel geen dierlijke producten te eten 

echt het lekkerste van de hele wereld vind ik asperges. Weekend weer een paar dozen halen, die in de super vind ik minder dus ik rijd er voor naar mijn ouders (limburg) en laat daar steeds een kilo schillen en in een doos inpakkenndie ze sealen, dan zijn ze ruim een week bruikbaar.
en daarna is ze weg gewaggeld. )