Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

In het weekend let ik altijd wat minder op en dacht vanmorgen ik kijk even wat ik op de weegschaal zie staan.. Weer een kilo eraf
ik ga gewoon door met deze eetstijl!
) lekker wat slaap in halen en proberen zoveel mogelijk energie halen uit gezonde voeding.
en ik was me toch een partij moe terwijl ik dat de laatste tijd niet echt ben..... Toch misschien daardoor?
) op deze manier en het resultaat op de weegschaal mag er zijn! Al wil ik me meer focussen op hoe mijn lichaam eruit ziet, maar goed daar heb ik foto's van gemaakt. Ga denk ik eind deze maand even kijken of er al verschil zit.
Ben gewoon al blij dat ik mijn eetgewoontes aanpast. Was 5 kg afgevallen maar laatste keer ineens maar 3.... Nou ja schommelt heel veel, maar moet ook zeggen dat ik nog mn zwakke momenten heb.
).
. Maar eet er eigenlijk ook wel altijd nog iets bij dus daar kan het wel door komen. 

hopen dat het nu wel werkt en je lichaam er beter tegen aan kan!
er stond lekker veel prei, ui, paprika, champignons, tomaat en komkommer. De plaat kon gebruikt worden zonder bakboter. Hadden per 2 een bakje van 500 gr. maar was de helft maar van op. In ieder geval max 200 gr vlees denk ik. Had 1 mini hamburger, paar stukjes kipfilet en ik geloof plakjes varkenslapjes? Paar stokbroodjes met heksenkaas en 3 kloddertjes sausjes + glas Hugo.