Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

1/3 pizza met tomaat en annanas

)

KarinvdM schreef:Een kop thee als lunch?? Wat denk je nou zelf?
O: Grutten met chia, roomboter en stevia
T: Honingmeloen
L: Puntpaprikasoep en een speltboterham met tapenade, sla, paprika en rosbief
T: Warme choco van hazelnootelk, cacao en water met slagroom, honingmeloen
A: Kipfilet met roerbakspinazie met champignons, pijnboompitten, cherrytomaat en parmezaanse kaas en een zelfgemaakt röstrondje. Yoghurt en wat warme custard
T: Wat drop, borrel met wat chips
D: Groene thee, cacaothee en water

LisErm94 schreef:Vervelend Madeira dat het toch niet zo goed voor je werkt als dat het in het begin leek te doen, maar geloof dat je dit dieet via een dokter/diëtist volgde? Je lijstje van vandaag is ineens weer vrij khd-rijk (Normaal in mijn ogen maar wel een heel verschil met de lijstjes van afgelopen dagen). Hopelijk vind je snel iets wat wel bij je past!
zal nog wel even met hun overleggen. Vandaag inderdaad slechte (nouja koolhydraatrijke) dag, morgen weer beter proberen
Paardje_2009 schreef:Kan daar niet. Zakje kan ook niet. Ik drink wel een kop thee!
Doe ze desnoods in je jaszak. Sorry maar je kunt ook wel heel moeilijk gaan doen hoor.LisErm94 schreef:Dan reageer je er heftig op Eliine! Hopelijk trekt het snel weg.
maar voel me nu weer goed gelukkig. Denk dat de reactie ook wat heftiger was omdat ik het al behoorlijk lang niet meer gegeten had? Nou nu blijf ik er gewoon maar helemaal vanaf, dan toch maar aan de eiwitshakes.
al heb ik ze dit jaar nog niet gegeten (nouja een klein stukje om te proeven op mn werk zodat we weten wat we aan de klanten verkopen
) Ik mag van mezelf altijd 1 keer per jaar een Berlinerbol eten (met echte gele room) en met oud&nieuw gewoon wat oliebollen. Als kind kon ik ze ook echt als ontbijt - lunch en avondeten opeten hoor

)
Paardje_2009 schreef:Kan daar niet. Zakje kan ook niet. Ik drink wel een kop thee!
En kon met de auto mee maar ga in ieder geval mooi fietsen 50 minuutjes vandaag heen en morgen terug. __Leonie schreef:O: banaan. havermout met yoghurt, lijnzaad en kaneel.
L: 3vk boterhammen met pindakaas
T: handje chocolade noten. vk boterham met appelstroop.
A: schnitzel met champignonsroomsaus. aardappeltjes en wat sla.
T: 5 ongezouten amandelen
D: thee, water en rode wijn.
B: veel gelopen de hele dag en zo nog even dansen bij serious request.