Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
)
Misschien heb jij meer geluk
Wel onder plastic en op een zeer beschut plekje. En ik kom tot de ontdekking dat ik dus gewoon 6 soorten aardappels heb haha, voor ons geen bintjes dit jaar! (Vorig jaar 3 soorten en we eten nu nog van de Texla)
Daar was het konijn wel blij mee!
Maar een groot deel nog wel fris gelukkig en bij wat verslapte zie ik verse blaadjes uit de grond komen 

) die komen nu heel dunnetjes op, ben benieuwd of dat wat gaat worden, die verse Cherry van mij waren veel sterker / dikker / groener

kebie schreef:Super failonrule!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YPNANKJ4-D.jpg
Ons noeste werk van vandaag -bak maken, onkruid wieden en planten verplaatsen- wordt gekeurd door poes. Deze bak staat in de achtertuin zodat hij goed bereikbaar is voor de kinderen.

falionrule schreef:Jeeh, we zijn zeker allemaal bezig nu?
Nou ja. En daar ben ik vorig jaar met de maaier overheen gegaan.
kebie schreef:Super failonrule!
[ Afbeelding ]
Ons noeste werk van vandaag -bak maken, onkruid wieden en planten verplaatsen- wordt gekeurd door poes. Deze bak staat in de achtertuin zodat hij goed bereikbaar is voor de kinderen.

Mijn hubs en mijn blaag zijn de tuintegels aan het schoonspuiten nu, staks gaat mijn zwarte bes de grond in denk ik (die staat nu even buiten in het zonnetje, zo even kijken wat de vorst doet) en dan kan ik nog gaan snoeien als het wat meezit. Nu heeft dat geen nut tenzij ik zin heb in een waterballet dus neuhlamaar.