Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wreckh schreef:Ik heb net bij de welkoop wat kleine koopjes gedaan, lekker om weer even buiten het huis te zijn. Iemand ook ervaring met de botercreme? Er staat dat er suiker in moet, maar neem aan de ze poedersuiker bedoelen?
asjemenou schreef:wreckh schreef:Ik heb net bij de welkoop wat kleine koopjes gedaan, lekker om weer even buiten het huis te zijn. Iemand ook ervaring met de botercreme? Er staat dat er suiker in moet, maar neem aan de ze poedersuiker bedoelen?
Die kan idd met gewone suiker.
Wil de andere bc ook eens proberen met gewone suiker, dat zou dan toch ook moeten lukken? Suiker lost gewoon op.
Valina schreef:Voel je jezelf al wel iets beter Ingrid?
TinkerTom schreef:asjemenou schreef:Die kan idd met gewone suiker.
Wil de andere bc ook eens proberen met gewone suiker, dat zou dan toch ook moeten lukken? Suiker lost gewoon op.
gewone suiker lost niet geheel op hoor...
heb een keer bc met gewone suiker gemaakt en dat was echt ranzig¡!
bovendien wilde ik er toen gras mee spuiten en dat lukte niet omdat mijn mondje steeds verstopt zat met een suikerkorreltje...
dancertje schreef:pfff dat geloof ik ingrid heb dat ook een keer gehad met die maagtablette maar dat moet je wel melden hoor want die pijn geeft aan dat je maag het niet aan kan ik bleek allergisch voor de maagtabletten en dan kunnen ze je andere geven die misschien wel werken