Ik ook! Maar mijn huid is er wel beter van uit gaan zien moet ik zeggen. Of dat komt weer door de klei, ik weet het niet. Nou kom net bij de osteopaat en de Jumbo vandaan. Prima winkel maar inderdaad niet een heel groot assortiment. Heb er wel aloe vera drank gekocht. Heel lekker en best gezond geloof ik! Enige suiker die erin zit is vruchtensuiker dus het zal wel goed zijn
Mijn rug is ook weer bevrijd van blokkades dus dat is altijd fijn. Over een week zal de reactie wel weer komen, au.
Morgen ga ik een uber gezonde dag hebben heb ik besloten
Ga nu even naar mijn paardje en dan daarna langs de appie in Leusden. Daar hadden ze namelijk ook bevroren ananas
Nooit ergens anders gezien! Wil morgen eens een liver flush nemen. Ben benieuwd! Wil ook eigenlijk zelf amandelmelk maken. Kwam erachter dat we amandelpoeder in de kast hebben stsaan. Weet alleen de verhouding met water niet. Iemand een idee?
en ik zal het nog eens navragen dan, in Bergen op Zoom, van dat speltbrood. Ik heb het op twee aparte dagen aan twee aparte medewerkers gevraagd, maar beiden hadden er nog nooit van gehoord. 
Ik twijfel er een beetje aan, gezien de fructose dus...
Kon het weten. Had nog wel een speciale planning gemaakt, om toch film te kijken. Maar heb er geen rust voor. Tja 

Wat slinkt spinazie trouwens als een malle! Gebruikte eigenlijk altijd spinazie uit de vriezer.

, dus ik denk dat ik maar aan een speltcracker met smeerkaas en een smoothie ga