Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bedankt. Weet iemand trouwens nog een idee voor glucose stroop, heb ik veel van en weet eigenlijk niet meer waarom ik het gekocht heb. (Denk om modeling chocolate te maken, maar dat is een drama)

Mayo schreef:Ik denk dat het meer zou gaan om de 'verplichtingen' die zouden volgen als je de ontwerpwedstrijd zou winnen
Dat mag ook nog wanneer het je uit komt, liefst deze winter dus voor eind Maart maar zelfs dat is wat mij betreft rekbaar, ik heb geen 'deadline' ofzo.
In een taartenbak/decoreren-topic verwacht ik niet dat dat als een 'verplichting' gezien wordt
Mayo schreef:Ik denk dat het meer zou gaan om de 'verplichtingen' die zouden volgen als je de ontwerpwedstrijd zou winnen

Dus soms komt het minder goed uit of is het eigenlijk gewoon niet te doen. Kleine opdrachten kan ik in de stalperiode best doen, maar dan wel bij levering in het weekend, want doordeweeks heb ik gewoon geen tijd om avonden met een taart bezig te zijn. In het weideseizoen is het een stuk makkelijker
Had van het weekend ook een vraag op DLT gesteld en was bijna vergeten te kijken of ik daar nog antwoord op had gekregen 

Valina schreef:Grapje schreef:Mooie taarten! En poeh wat een grote taart voor een 1e verjaardag!
Mooie taarten inderdaad!!![]()
Maakt de grootte voor de leeftijd nog uit dan?
Als ze nou gewoon veel bezoek krijgen, dan is het toch helemaal niet gek?
Of zijn daar een soort van (ongeschreven) regels voor?
*no offense hoor, ben er gewoon serieus benieuwd naar*