Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laurabram schreef:Wow Miseria, jij bent goed bezig! Je mams boft maar.
Laurabram schreef:Ik zag trouwens dat bij de Macro de spullen van Wilton en Funcakes in de aanbieding zijn, 2e halve prijs. Dus wie nog spullen nodig heeft....
Miseria schreef:Laurabram schreef:Wow Miseria, jij bent goed bezig! Je mams boft maar.Ze wordt maar 1x 50 toch?!
Laurabram schreef:Ik zag trouwens dat bij de Macro de spullen van Wilton en Funcakes in de aanbieding zijn, 2e halve prijs. Dus wie nog spullen nodig heeft....
Ohh dat had ik beter niet kunnen weten hahaha!
Laurabram schreef:Oeps, gevaarlijk. In Ridderkerk schijnt ook een winkel te zitten waar ze veel hebben. Ik wil nog een keer zo'n snij-ding hebben om je taart mooi door te snijden zodat je hem kunt vullen. Met een mes is het altijd bagger.
Trouwens, niet echt heel erg bak, maar toch taart: As vrijdag is mijn verzorgpaardje jarig. Zijn er nog mensen met ideeën voor een paardentaart, iets met wortels en appels ofzo?
Lidewijke schreef:Hebben jullie enig idee hoe groot een 'standaard' ronde bakvorm is? Ik ga straks pas naar huis maar ga eerst langs de winkel voor fondant etc dus moet uitrekenen hoeveel ik nodig heb... Ik zou zeggen dat die voor 8 personen is, maar hoeveel cm doorsnee is die dan?
Miseria schreef:Eerste cupcakes volgens Lily's cupcake recept zijn klaar,
Saskiaa_ schreef:Jeetje, jij hebt een berg gebakken zeg! Alvast gefeliciteerd met je moeder!
Wat voor recept heb jij gebruikt van Lily's? Ik kan namelijk alleen maar met wortel en walnoot vinden, heb jij een naturel? Of is dat gewoon hetzelfde, maar dan zonder die ingrediënten. En worden deze mooier en hoger dan wanneer je cakebeslag gebruikt?
Laurabram schreef:Trouwens Miseria, we verwachten natuurlijk nog wel foto's hè. Als het klaar is.
Ben je er al uit hoe je het moet doen met je vriezer? Ik denk dat het idd het handigst is om ze bevroren mee te nemen als ze in de auto moeten blijven (als dat kan tenminste volgens de ervaren bakkers onder ons).
Miseria schreef:Saskiaa_ schreef:Jeetje, jij hebt een berg gebakken zeg! Alvast gefeliciteerd met je moeder!
Wat voor recept heb jij gebruikt van Lily's? Ik kan namelijk alleen maar met wortel en walnoot vinden, heb jij een naturel? Of is dat gewoon hetzelfde, maar dan zonder die ingrediënten. En worden deze mooier en hoger dan wanneer je cakebeslag gebruikt?
Bedankt! Ja ik heb naturel, staat op de website in een filmpje! Maar bij mij lukken ze minder goedHeb nu biscuitdeeg cupcakes gemaakt en die zijn veel lekkerder haha!
F_Orumster schreef:Wat is er speciaal aan de recepten van Lily's cupcakes?
Ik ga vanavond een perentaart maken, beetje net als kruidcake geen boter nodig, alleen bloem, suiker, peer en koekkruiden. De peer maakt hem heel erg lekker van structuur en smaak.